Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Kaffetreff og kjøreturer

Vil du være med i VG-reportasje om Harley?

Poll ended at 03 Sep 2010, 14:04

Wow, meg på trykk i VG? Ja!
18
33%
Ja, forutsatt at jeg ikke blir avbildet i avisen.
2
4%
Ja, bare jeg slipper å bli sitert.
3
5%
Kanskje...
6
11%
Nei!
11
20%
Jeg drikker ikke kaffe eller ljuger på Nebbenes.
15
27%
 
Total votes: 55

User avatar
Borgen
Posts: 170
Joined: 13 Mar 2010, 14:46

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by Borgen »

baremei wrote:De vil åpenbart ha en slik vinkling, men det avhenger sikkert av oppmøtet ellers også. Mye av det de lurer på er jo generelt for både jentene og gutta, og jeg synes det ville vært fryktelig moro om veldig, veldig mange møtte opp, så ikke jeg har skrytt på meg store greier også sitter vi 4 stykker der...

Jeg synes historien om den gamle fruen med gåstol eller krykker eller hva det var, og som fikk være med på luftetur var en høydare - hvis noen som var tillstede kunne fortelle den? Helst sjåføren?

Og vi traff jo noen tedrikkende pensjonistdamer en dag på Jessheim, som trodde vi jentene bare satt på, og ble storlig imponert over at vi kjørt selv på egne sykler... "Åhgiddamei, så MORRRO!"
**************************************************************************************************************************
Ang den turen med hun på 93 år som fikk seg en kjøretur fra Eidsvolls bygningen var faktisk på en av forumturene med Linc1 som promotor. Vi som kjørte og var med på begivelsen var bla Erik88,Linc1 og meg Borgen + et par jeg ikke husker navnet på men sjåføren er ikke så mye med på dette forumet meg bekjent men han er en god kjenning fra "Nebbenes" området og han stiller sikker opp på dette.....en tillegs detalje er at for 14 dager siden så var det 15 personer som møtte opp på Nebben for og skravle og ta en kaffe/middag bla 2 fra ledelsen i forumet :D og det er bra i mitten av Januar :twisted: :twisted:
Lev som en hver dag skulle være den siste.....
Mvh Borgen
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by baremei »

Jeg bumper opp denne igjen, siden journalisten har tatt kontakt og lurer på om han kan få treffe oss over påske.

Fremdeles stemning for det? Han er litt gira på oss jentene, så det hadde vært gøy om vi var mange av totalt, men også med et knippe jenter.

Men jeg har et lite problem: Nebbenes-torsdagene er også de torsdagene jeg har barna hos meg, og snuppelupp trenger å få sovne i fornuftig tid. Ikke har jeg utstyr til henne som passer for øyeblikket, så jeg får ikke tatt henne med på sykkelen.
Derfor får jeg vanligvis aldri kommet nå lenger, om jeg aldri så gjerne ønsker det. Kan vi velge en "i mellom" de vanlige til akkurat dette?
User avatar
Petra71
Posts: 159
Joined: 11 Mar 2010, 22:37

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by Petra71 »

baremei wrote: Men jeg har et lite problem: Nebbenes-torsdagene er også de torsdagene jeg har barna hos meg, og snuppelupp trenger å få sovne i fornuftig tid. Ikke har jeg utstyr til henne som passer for øyeblikket, så jeg får ikke tatt henne med på sykkelen.
Derfor får jeg vanligvis aldri kommet nå lenger, om jeg aldri så gjerne ønsker det. Kan vi velge en "i mellom" de vanlige til akkurat dette?
Nå har Nebbenes-treffet byttet uke, så nå har du ikke lenger noen unskyldning :) Første treff etter påske var nå den 28. april, neste blir vel da torsdag den 12. mai? Kanskje dette kunne være en aktuell dag for VG-journalisten?

Med all den negative publiseringa om HD-klubber i media om dagen, hadde det vært veldig flott om det kunne kommet noe stoff som kan legges i motvektskåla også.
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by baremei »

Nope, det har jeg ikke.

Og avtalen er gjort: torsdag 12. mai kommer VG til Nebbenes. Jeg møter dem på Esso'n i Ringveien på Jessheim kl 18, også kjører vi oppover sammen.

Det er avklart at dette ikke skal handle om klubber, fokuset vil være på sosial moro og hygge for vanlige mennesker (med litt ekstra fokus på jentene) som tilfeldigvis deler en interesse.

Det blir ingen lengre artikkel, men "photoshoot med tekst attåt", som han sa.

I disse tider med avisene fulle av "MC-kriminelle" håper jeg mange møter opp for å vise at flertallet av oss ikke har slike tendenser. Muligens bare en dråpe i havet, men verdt et forsøk.
Last edited by baremei on 02 May 2011, 13:35, edited 1 time in total.
User avatar
QuasiDemon
Posts: 77
Joined: 17 Mar 2011, 10:45

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by QuasiDemon »

Flott tiltak dette! :) Gleder meg til å lese artikkelen.
I don't have a problem with God, it's the fanclub I can't stand!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by Svima »

Skal / bør vi være en gjeng med jenter på sykler som møter dem der på esso og kjører kolonne oppover...?
/ Svima
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by baremei »

Rakk såvidt å tenke tanken på det på jobb idag, og det hadde vært knallgøy, ja.

OK: oppmøte for alle som har lyst - Esso i Ringveien på Jessheim kl. 18.

(sørfra: E6 - ta av til Jessheim S - kjør rett over 4 rundkjøringer, og du får Esso på høyre side et par hundre meter etter den siste.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by Svima »

Blir jo bedre actionbilder av oss da, enn av en gjeng "passive" damer rundt et bord inne liksom :)
/ Svima
User avatar
Petra71
Posts: 159
Joined: 11 Mar 2010, 22:37

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by Petra71 »

Sjekket akkurat yr.no for torsdag, førstkommende - og vi satser på at det er det som gjelder!!!! OPPHOLD og sol!!!! Ingenting bedre!

Jeg prøver å være på Esso/Mc Donald's på Jessheim kl 18.00 for å delta på felleskjøring opp til Nebbenes! Flere??
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Vil du være med på en VG-artikkel om oss på Harley?

Post by baremei »

Esso'n i Ringveien vi har snakket om, altså! Den rett ved meg, ved lyskrysset.
Post Reply

Return to “Sosialt”