67 DragBobber alla Knut

Buell
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

67 DragBobber alla Knut

Post by harleymann »

Kan jo fylle på denne tråden med bilder fra min gamle Buell...... er også et par har på forumet som har prøvekjørt denne. Solgte den til nord-Norge for ca 6mnd siden.

Knut
User avatar
Børson
Posts: 127
Joined: 09 Mar 2010, 23:51

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by Børson »

Dette er en utrolig tøff sykkel synes jeg :) Helt etter min smak!
Har planen klar,men skal bare først :)
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by 276ccm »

Jeg har vært så heldig og fått kjørt den både med ape og dragbars.. siste tur, tur retur Bærum Trondheim på fjordårets Road Trip.. utrolig gøy sykkel å kjøre! Skulle likt å sett mer til den :-)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by BikerEva »

Og jeg følte meg riktig beæret som også fikk prøvekjøre!

De fleste sykkeleiere pleier ikke å tilby slikt, og ihvertfall ikke til kvinnfolk :err:
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by harleymann »

BikerEva wrote:Og jeg følte meg riktig beæret som også fikk prøvekjøre!

De fleste sykkeleiere pleier ikke å tilby slikt, og ihvertfall ikke til kvinnfolk :err:


Du nå har jeg et litt annet forhold til ting enn noen andre. Er forsåvidt kun materielle ting som kan fikses... men så er jo ikke du Eva hvem somhelst heller :err: :err: :err:

Knut
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by BikerEva »

Rart det der-kjenner flere som ikke liker å la andre prøvekjøre syklene sine, og spesielt ikke kvinnfolk, men JEG får lov.

Jaja, jeg bare takker og tar i mot jeg :err:
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by harleymann »

BikerEva wrote:Rart det der-kjenner flere som ikke liker å la andre prøvekjøre syklene sine, og spesielt ikke kvinnfolk, men JEG får lov.

Jaja, jeg bare takker og tar i mot jeg :err:
nå er nok ikke jeg kjent for å være kip på å låne bort, tror det var et par som satt med et stort glis hele veien til Trondheim og tilbake på mine sykler også.

Men nå som du bor så nærme er det jo bare å komme bortom en kveld. Jeg her en motor som skal løftes inn i morgen kveld i en nylakkert sykkel som skal være ferdig om 7dager, så i morgen kveld passer bra. Bare du kommer i arbeidsklær....

Knut
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by BikerEva »

Og med arbeidsklær mener du SELVSAGT samme antrekk som hu der i Vi Menn? Eller ikke :err: :err:

Men det går fint det, kan stikke innom etter jeg har plaget livet av LazyBoys på damenes aften. Jeg håper det er noen mekanikere tilstede!
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by harleymann »

BikerEva wrote:Og med arbeidsklær mener du SELVSAGT samme antrekk som hu der i Vi Menn? Eller ikke :err: :err:

Men det går fint det, kan stikke innom etter jeg har plaget livet av LazyBoys på damenes aften. Jeg håper det er noen mekanikere tilstede!

Når Unni Major var innom for gjeste visit var det for hygge og koz. Nå skal det jobbes Eva

Knut
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: 67 DragBobber alla Knut

Post by BikerEva »

Når man jobber hardt blir man varm, da er det fint å ikke vagge rundt i termodress :)

Tar på meg noe mellom Unnis antrekk og termodress jeg da, og gjør oppmerksom på at skulderen min skal opereres i april pga særdeles dårlig brukervennlighet :)
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”