Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Custom
User avatar
snabel
Posts: 51
Joined: 20 Mar 2010, 17:38

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by snabel »

Fargene er BC26 hvit med to strøk DP28 silver pearl over, og BC25 svart House of Kolor+ nydelig bladsølv fra MR.276.
Hilsen kslakk
User avatar
Hoytman
Posts: 16
Joined: 10 Mar 2010, 23:28

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by Hoytman »

Fantastisk flott, du kommer til å bli en av de virkelig store på både pin,gull,sølv og alt annet inne faget.
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

snabel wrote:Fargene er BC26 hvit med to strøk DP28 silver pearl over, og BC25 svart House of Kolor+ nydelig bladsølv fra MR.276.
ok,har ikke fargekartett her nå,men skal se på fargen der :) bc26 hvit,litt lettere å se det i et fargekart noen ganger for å se hvor hvit den er :) jeg har ikke brukt den hvitfargen før.men dette ser jo veldig bra ut :D grunnen til at jeg spurte om fargekoder er forde jeg er litt nyskjerrig på fargene til hause of color i helhet på et produkt...blir likksom ikke det samme å se fargen på en liten firkant i et fargekart :) jeg hadde en bmw m5 som jeg brukte i utstilling,husker ikke fargekoden akurat nå men fargen het brandyvin.den var svart som natta i vanerlig lys å ble dyp vinrød i sterk sol lys.det var en rå farge syntes jeg :mrgreen: det er hause of color som er tingen å bruke på ting som skal til utstilling,å som sakt så sparer ikke de på løsmiddlene hehe så det tåler litt juling :mrgreen:
mvh:Thomas
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

har et par kammerater som jeg stilte bilen ut sammen med,de brukte oxo hause of kolor på sine biler,men de ble motivlakkert av ivar åsland...han er rå på motiv lakk :twisted:
mvh:Thomas
User avatar
snabel
Posts: 51
Joined: 20 Mar 2010, 17:38

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by snabel »

Ja, Ivar er utrolig dyktig, prater med han i ny og ne, Skal på et kurs hos Ivar, i samarbeid med house of kolor+ 2 karer til larvik den 17
og 18 April. Et kurs med storsprøyter, legging av flake,pearl,kandy+++.Det kunne kanskje vært noe for deg også? Vis du driver med customlakk.


kslakk
Hilsen kslakk
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

snabel wrote:Ja, Ivar er utrolig dyktig, prater med han i ny og ne, Skal på et kurs hos Ivar, i samarbeid med house of kolor+ 2 karer til larvik den 17
og 18 April. Et kurs med storsprøyter, legging av flake,pearl,kandy+++.Det kunne kanskje vært noe for deg også? Vis du driver med customlakk.


kslakk
han har akurat hatt kurs hos kammeraten min her oppe som jeg bor,dette er et kurs som virkerlig er verdt pengene :mrgreen: jeg skal vente til neste gang han har kurs her,fikk ikke tid til det nå desverre...
mvh:Thomas
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by tutte »

Tøft med blad sølv, det er ikke alt som kler gull.
Stå på Marius, dette blir også bra!
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Takk for det tutte! :-) Tenkte kanskje å legge litt bladsølv på en hjelm i kveld! Vi får se.. blir det legger jeg det ut.. må jo ha en kul hjelm nå som jeg skal ut å kjøre litt :-)
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by harleymann »

vent med den hjelmen du.......mulig en Biltwell på vei over dammen til deg....

Knut
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

harleymann wrote:vent med den hjelmen du.......mulig en Biltwell på vei over dammen til deg....

Knut
HÆ!?!? Biltwell er jo de kuleste hjelmene som finnes!! Har lenge drømt om en slik, uten å ha råd.. dessuten hører jeg knakelyder i den gamle potta hver gang jeg tar den på, så den er vel ikke til stort annet enn pynt.. :-)
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”