Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Custom
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by harleymann »

Har et litt svenskestuk nå uten motor i, men her ser du oppned fronten. Motoren er en Buell XB12 som på godt norsk er grisetrimmet.

Knut
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

harleymann wrote:Har et litt svenskestuk nå uten motor i, men her ser du oppned fronten. Motoren er en Buell XB12 som på godt norsk er grisetrimmet.

Knut
detta blir jo rått som f... 8-) :D
mvh:Thomas
User avatar
kestrom
Posts: 236
Joined: 13 Mar 2010, 15:07

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by kestrom »

Ser veldig bra ut så langt, både stuk og lakk :D
Blir morsomt å følge det videre. Lykke til.
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by harleymann »

kestrom wrote:Ser veldig bra ut så langt, både stuk og lakk :D
Blir morsomt å følge det videre. Lykke til.
Tør ikke tenke på det engang, men denne sykkel skal være ferdig om en uke fra i dag og jeg har ikke fått motorfestene fra lakkring enda. Jeg og Marius skal bla ha denne med oss til Custom Motor Show i Påsken.

Knut
User avatar
aris
Posts: 230
Joined: 09 Mar 2010, 21:20

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by aris »

harleymann wrote:Litt bilder av starteten på monteringen i går. Nr på tanken er datoen ungene hennes er født ikke alder, men forteller ikke mnd.

Ikke min type lakk, men blir utolig fint. Meget femenin sykkel for en like så femenin fransk dame.

Knut
Har du mere bilder av den andre sykkelen på bildet så rå ut
02 night train
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by harleymann »

tja har jo det...

BulletBobber ala Knut
User avatar
Gravene MC
Posts: 220
Joined: 09 Mar 2010, 21:40

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by Gravene MC »

Den var steintøff!! 8-)
Sitat, Albert Einstein: Hvis du ikke kan forklare en sak på en enkel måte, kan du ikke nok om saken!
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

detta blir et knallrått prosjekt,men kan jeg få spørre hvilken farge kode du har brukt på hele sykklen å hva slags lakk merke det er?
mvh:Thomas
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by harleymann »

bikergutten wrote:detta blir et knallrått prosjekt,men kan jeg få spørre hvilken farge kode du har brukt på hele sykklen å hva slags lakk merke det er?

er en liten mix, liker ikke ferdige ting der heller. Det er brukt House Of Kolor hvit, men noe sølv pearl og svartfargen er den svarteste du får. Grunnen til litt sølv pearl er at den skal "flyte" litt mer sammen mot bladsølvet og polert alu på sykkelen.

må sees i solen for å forstå helt hva jeg mener.
User avatar
bikergutten
Posts: 98
Joined: 10 Mar 2010, 01:08

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by bikergutten »

harleymann wrote:
bikergutten wrote:detta blir et knallrått prosjekt,men kan jeg få spørre hvilken farge kode du har brukt på hele sykklen å hva slags lakk merke det er?

er en liten mix, liker ikke ferdige ting der heller. Det er brukt House Of Kolor hvit, men noe sølv pearl og svartfargen er den svarteste du får. Grunnen til litt sølv pearl er at den skal "flyte" litt mer sammen mot bladsølvet og polert alu på sykkelen.

må sees i solen for å forstå helt hva jeg mener.
jeg forstår veldig godt hva du mener,pearl syntes jo kun i godt lys (sol foreksempel) bruker mye pearl selv jeg,å jeg bruker oxo noe lakk fra hause of color,men slik lakk blir jo brukt på ting som skal vises frem:-) det er jo en dyr å veldig sterk å god lakk,blir ikke spart på løsmiddler der hehe ekte kvalitetslakk fra usa :mrgreen:
mvh:Thomas
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”