Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Custom
User avatar
The Dragon
Posts: 21
Joined: 27 Feb 2011, 22:45

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by The Dragon »

Den ble helt perfekt ! Gleder meg å se den fra næravstand ;)
Litt trist at Bønna aldri fikk sett den ferdig..
Ja, veldig trist...
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by tutte »

Den blei reint så tøff.
Baggers are top!
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Takker for det :-)

Fyren jeg la bladgull og pinstripet tanken til i Brunei har nå også skaffet seg ett av mine seter.. Den litt spesielle seteplata er laget av Bønna, så jeg kviet meg litt for å selge det, men jeg fikk igjen bensinlokket som Bønna laget i messing og ga til fyren sammen med tanken, så jeg fortsatt har et minne av Bønna jeg kan bruke på mitt evighetsprosjekt. Mr. Yazid i Brunei har bestemt seg for å bygge om Sportsteren til stivramme så snart er skjermer og oljetanke på vei fra Asia også, for å pyntes litt på :-) Litt stas å ha pyntet en hel sykkel som går på andre siden av kloden...

Setet som han kjøpte..
Image

Og undersiden med pinstriping motiv, men i steden for å prege det, er det skjert ut :-)
Image

Holder også på med et sykt kult prosjekt på fire nesten like seter, men får ikke lov til å fortelle hva det er til enda, selv om det klør litt, mye arbeid med å lage maler så alt passer perfekt når syv x 4 deler skal sys sammen for hånd.. :-) krampe!!
Image
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Da er jeg ferdig med en stor jobb jeg er litt stolt over.. det er riktignok signaturmodeller for Motörhead fra Victory :-) En til hver av medlemmene og en ekstra.. bygget av CBP, lakk av Terje Aspmo og seter av meg.. og syntes det var litt stas at Lemmy tok meg i hånda og dro meg bort til sykkelen og sa at setet "hans" var fucking awesome! :-)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
User avatar
Shovelhead
Posts: 84
Joined: 20 Nov 2011, 09:30

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by Shovelhead »

Kan ikke si meg annet enn enig i kommentaren til Lemmy.
Men med den tannstillingen er jeg ikke sikker på om jeg ville føle det trygt å legge familiejuvelene der.
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by NUTS »

"Everything louder than everything else" Døds tøft 276.Veldig imponerende.Og så kult og treffe gutta.Grattis.Har du bilde av Lemmy på biken også?
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Takk, ja må si det var ganske stas å møte de, og spesielt siden tilbakemeldingen fra de var meget god også :-)
Image

Har desverre ikke bilde av Lemmy på sykkelen enda, men jeg har en video :-)
[youtube]91aJEgfA4BU[/youtube]
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by Lariat »

Enig med Lemmy setene er fucking awesome! 8-) grattis :)
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by 276ccm »

Tusen takk! :-)

Endelig fikk jeg tak i den tanken jeg har vært på jakt etter i noen år... En Harley Davidson AMF Rapido tank. Har riktignok funnet noen ganske dyre på eBay, men denne fant jeg i Norge. Den var til salgs sammen med et stivramme Triumph prisjekt, og jeg prøvde å få kjøpt den alene, men var kun til salgs sammen med prosjektet.. Men etter noen mnd og frem og tilbake fikk jeg en mail om jeg fortsatt var interressert og endte opp med å få den gratis, mot at jeg pinstripet gamle eiers cross hjelm :-)

Image

Nesten synd å fjerne det orginale Rapido merket, men jeg har noen planer med den.. kanskje jeg maskerer det ut, eller lakker det opp igjen :-)

Muligens fått meg lokaler også, hvor jeg kan hamre lær, gravere og bråke så mye jeg vil, noe jeg tror naboer også vil sette pris på :-)

Image
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Airbrush, Pinstriping, Leather & Leaf

Post by Nostalgia »

Gulldeal med tanken :)
Var veldig spesiell form på den, er såpass grønn innen HD at jeg ikke var klar over at de har levert 125cc engang^^
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”