1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post Reply
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Jan-Ivar »

vurdere å selge min gode gamle Shovelhead men ikke for en hver pris.

hva som ble gjort sist vinter kan ses her.
http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f=50&t=2988
i denne tråden kan man lese hva som ble gjort året før. bilden er borte i tråden men jeg har dem på har disken.
http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f=50&t=1779

sykkelen er ikke noe utstillings objekt men en knall god bruks sykkel som er i daglig bruk. bpåd esom transport til og fra jobb og for trivelige turere på kvelder og i helger.
1200 Shovelhead om har blitt overhalt en gan i tiden. 0,030" over dim på stemplerog sylinder. Siftom Cobra kam. jeg har montrt Dyna S singerlfire tenning og Su forgasser.
en lettstarta og god motor som går godt. trinns rick rackkasse som ble overhalt for 4-5 år siden. fungerer godt og lekker lite.
1,5" primær belt med oppdatert clutch. ny belt monteres i disse dager.
Motor og ramme er Matching number nytt bakdekki Juli. nytt fordekk i fjor sommer.

som sagt en knall god bruks sykkel. gi meg ett godt bud så kandet hende vi blir enige.
nyere og flere bilder sendes på forespørsel. sen PM eller ring 47316356
Attachments
bildet er fra i fjor
bildet er fra i fjor
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Per-øivind »

Det er en god sykkel dette Jan-Ivar, du har pleiet den med omsorg og kjærlighet. Hadde ikke hatt problemer med å kjøpe den hvis jeg skulle hatt en Shovel. Per-ø
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Jan-Ivar »

Takk for det Per-Ø
har brukt mange timer på vedlikhold og enda flere timer i salen. kjerringa har fått dilla og vil gjerne være med på tur å da må vi ha noe mer turvenlig.
jobber litt ed finansiering. går det som jeg vil kan jeg beholde den gamle gode g i tilegg kjøpe en tur sykkel.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Sharpeye »

Denne kan være noe for mitt planlagte bobber prosjekt, selv om det er en panne jeg leter etter.
Men vil gjerne ha noen hint om prisleie da jeg har et budsjett å tenke på.
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Per-øivind »

Skjønner den. Vi var to par som reiste ned til franske rivieraen i 2003 og sambon hadde en herlig tur, var glede i hver mil. Hadde da en Heritage og var fin som snus til langturer og angrer nok litt på at jeg solgte den. Per-ø
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Jan-Ivar »

Sharpeye wrote:Denne kan være noe for mitt planlagte bobber prosjekt, selv om det er en panne jeg leter etter.
Men vil gjerne ha noen hint om prisleie da jeg har et budsjett å tenke på.

HEHEHE! hva er budsjettet ditt da?
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Jan-Ivar »

Per-øivind wrote:Skjønner den. Vi var to par som reiste ned til franske rivieraen i 2003 og sambon hadde en herlig tur, var glede i hver mil. Hadde da en Heritage og var fin som snus til langturer og angrer nok litt på at jeg solgte den. Per-ø

softail blri det nok ikke. har funnet flere interesante sykkler. vanviig sans for Street Glide men kanskej aller mest Sansen for en Road Glide. så vi får se hva det blir.
men en ting er sikkert det skal en sykkel til i hus.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: 1973 arely Davidson FX Super Glide vurderes solgt.

Post by Per-øivind »

Jan-Ivar wrote:
Per-øivind wrote:Skjønner den. Vi var to par som reiste ned til franske rivieraen i 2003 og sambon hadde en herlig tur, var glede i hver mil. Hadde da en Heritage og var fin som snus til langturer og angrer nok litt på at jeg solgte den. Per-ø

softail blri det nok ikke. har funnet flere interesante sykkler. vanviig sans for Street Glide men kanskej aller mest Sansen for en Road Glide. så vi får se hva det blir.
men en ting er sikkert det skal en sykkel til i hus.
Street/Road Glide sykler er dritfine, har sansen for de selv. Per-ø
Post Reply

Return to “Harley-Davidson selges”