1956 FLH shovel

Post Reply
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

1956 FLH shovel

Post by Per-øivind »

Legger ut en ny annonse på sykkelen. Var kanskje litt optimistisk mht pris første gang, men hvordan markedet er vet en jo ikke før en har prøvd seg. Har nå foreløpig bare lagt den ut på Autodb som en liten boikott av Finn.no, er da måte på priser de tar for en liten filleannonse og hva må DE gjøre for å legge ut annonsen??? ikke en jævla dritt, ja-ja litt frustrasjon ut på en god søndag er aldri feil
her er annonsen
http://mc.autodb.no/?_cmd=results&ListO ... mId1517249" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: 1956 FLH shovel

Post by Assman »

Kanskje noe av problemet med manglende respons er at verken ramme eller motor på den sykkelen er fra 1956?
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: 1956 FLH shovel

Post by Per-øivind »

Assman wrote:Kanskje noe av problemet med manglende respons er at verken ramme eller motor på den sykkelen er fra 1956?
Det kan godt hende. Sykkelen ble bestilt av en fyr sørpå fra ett firma på sørlandet. De fikk over en fra US etter hans spesifikasjoner og papirene på denne var en -56 mod. og ble godkjent av myndighetene sånn den kom. Senere godkjent med motorbytte, notert i vognkort. -Burde kanskje ha nevnt noe av dette i annonsen. Per-ø
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: 1956 FLH shovel

Post by Jan-Ivar »

hvis manbegynner å gå de eldre syklene som ligegr på finn i sømmene så er ikke sykkelen til Per_øyvind unik.
ser tilstadighet gamle sykkelr med nyere motorert osv.
men er man interesert i en sykkel så tar man kontakt med selger å spør.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Per-øivind
Posts: 467
Joined: 10 Mar 2010, 21:10

Re: 1956 FLH shovel

Post by Per-øivind »

Jan-Ivar wrote:hvis manbegynner å gå de eldre syklene som ligegr på finn i sømmene så er ikke sykkelen til Per_øyvind unik.
ser tilstadighet gamle sykkelr med nyere motorert osv.
men er man interesert i en sykkel så tar man kontakt med selger å spør.
Helt rett Jan-Ivar, det var det jeg hadde i tankene når jeg la den ut for salg. Og hvis folk er litt som meg, så tar jeg kontakt og tar det derfra hvis det er noe som interesserer meg. Har da sett atskillige sykler til salg på Finn som absolutt ikke står i stil til reg-året det refereres til og ingen forklaring på hvorfor sykkelen er som den er, derfor skrev ikke jeg noe heller. Per-ø
Post Reply

Return to “Harley-Davidson selges”