Min -29 mod.D

Eldre HD modeller
User avatar
Cammag710
Posts: 7
Joined: 06 Apr 2010, 12:37

Min -29 mod.D

Post by Cammag710 »

Endelig fått tilbake rammen fra lekkering. Lakket i originalfargen fra -29.

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Det er aldri for sent å snu i tide...............
User avatar
Gjest
Posts: 111
Joined: 09 Mar 2010, 23:45

Re: Min -29 mod.D

Post by Gjest »

Herlig.Blir full restaurering dette da? Blir moro å følge med på. Kan jeg spørre om hvem som lakkerer? Syns den fargen hadde vært meget kul på chopperen min ;)
User avatar
Cammag710
Posts: 7
Joined: 06 Apr 2010, 12:37

Re: Min -29 mod.D

Post by Cammag710 »

Jepp, blir full restaurering, prøver å få den så tett oppunder original som mulig. Mangler noen deler enda, har noen deler er jeg i utgangspuntet interressert i alt.

Lakkering er utført av Marton Slengesol, http://www.slengesol.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Har fått mange tilbakemeldinger på fargen, flere som snuser på å lakkere sin sykkel i samme farge.
Det er aldri for sent å snu i tide...............
User avatar
mortimer
Posts: 21
Joined: 10 Mar 2010, 12:41

Re: Min -29 mod.D

Post by mortimer »

Dette blir en fin restaurering :err: Morro med bilder så en kan følge med i fra begynnelse til slutt ;) Når ser du for deg at den er på veien?

mortimer
2010 CVO Ultra Classic Blk.
User avatar
Cammag710
Posts: 7
Joined: 06 Apr 2010, 12:37

Re: Min -29 mod.D

Post by Cammag710 »

Tar nok sin tid dette. Regner med minst 2 år på å få den i god stand, alt etter hvor mange originaldeler jeg får tak i. Har spiler under produsjon i Danmark (veteranimporten.dk) og har endelig fått tak i originaldekk fra US. Der jeg må bruke nyproduserte deler kommer jeg til å bytte de med originaldeler når jeg evt kommer over dette. Har brukt nesten hele vinteren på gearkassen, pusse/gnikke, bytte 90% av skruer/bolter med NOS-deler. Resultatet ser du her.

Image
Det er aldri for sent å snu i tide...............
User avatar
SHSHD
Posts: 27
Joined: 10 Mar 2010, 14:19

Re: Min -29 mod.D

Post by SHSHD »

Det ser lovende ut ! Stå på, det er alltid bra å få se flere slike på veien !
D går sæ t'
User avatar
mortimer
Posts: 21
Joined: 10 Mar 2010, 12:41

Re: Min -29 mod.D

Post by mortimer »

Du får det te du :D morro og se at noen gjør det så gjennomført som dette. stå på, gleder meg til dagen du legger ut video av den første starten ;)
2010 CVO Ultra Classic Blk.
User avatar
Cammag710
Posts: 7
Joined: 06 Apr 2010, 12:37

Re: Min -29 mod.D

Post by Cammag710 »

Blir nok en stund til oppstart, men er endelig kommet igang med motoren. Alt som ikke var i bra stand er byttet med NOS deler. Har hatt litt prosjekter på hele sykkelen hittil, men kommer til å fokusere på motor framover. Fått ferdig fotbrettene, det var f.. meg en av de verste jobbene hittil. Men, er fornøyd med resultatet :D

Image

Image

Image

Image
Det er aldri for sent å snu i tide...............
bobber-48
Posts: 220
Joined: 13 Mar 2010, 12:32

Re: Min -29 mod.D

Post by bobber-48 »

Denne blir bra ! :thumb:
"ække no' som heter "BOLT ON""
-En vis mann.
User avatar
Bent
Posts: 152
Joined: 17 Mar 2010, 21:27

Re: Min -29 mod.D

Post by Bent »

Blir spennende å se fremgangen på dette her.Imponerende å gå på et sånn prosjekt.
Post Reply

Return to “Chassis”