Finansiering av nye sykler - uvitenskapelig rundspørre

User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Finansiering av nye sykler - uvitenskapelig rundspørre

Post by Jan-Ivar »

Jeg valgte Santander av den enkle grunn at det er let å søke lån. med pant i kjøretøyet slipper man all jobben med bank, verdivurdering av hus osv.
Sykkelen faller jo i pris etter hvert. Harley Davidson holder seg relativt godt i pris men det er solgt vanvittig mange sykler de siste 10-15 åra.
derfor er pris nivået på sykler som er 15 år og eldre kunstig høyt. tilsvarende aldre på en japse sykkel er jo under halvarten fr ikke å is en fjerde del.
å det på sykler som har mye høyere kvalitet en det Harley Davidson noen gang kommer til å få.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Finansiering av nye sykler - uvitenskapelig rundspørre

Post by RoadKing »

Eg brukte Santander då eg kjøpte min sykkel nr 2, med nedbetaling på 5 år. Løyste inn lånet nesten ett år før tida. At verdien på sykkelen endrar seg har ikkje spelt noko stor rolle då eg ikkje har planar om å selge den med det første. Har den fortsatt no etter 10 år, og kjem til å nyte turar på den i framtida og :)

Første sykkelen kjøpte eg med vanlg banklån, og forskjellen på utgiftene på denne og Santander var overraskande liten, sjølv om det var 9 år mellom kjøpa.
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “Harley-Davidson ønskes kjøpt”