Men's FXRG® Leather & Textile Overpant

Post Reply
User avatar
Stabil
Posts: 67
Joined: 10 Mar 2010, 08:42

Men's FXRG® Leather & Textile Overpant

Post by Stabil »

Hei,

Noen her som har denne?
http://www.harley-davidson.com/mcm/mcm_ ... cale=en_US" onclick="window.open(this.href);return false;

Ifølge beskrivelsen er lengste benlengde 34" og siden jeg normalt bruker 35"-36" i vanlige bukser er spørsmålet om det er "lang" eller "kort" 34" benlengde på denne buksen? Én tomme fra bukse til bukse er jo ikke alltid én tomme!?!
Kjør stabilt!
User avatar
poppeyau
Posts: 18
Joined: 11 Jun 2010, 02:26

Re: Men's FXRG® Leather & Textile Overpant

Post by poppeyau »

Hei
Jeg bruker 34 L32 i vanlige bukser og har FXGR size 34 som passer perfekt. Kjøpte den uprøvet i USA. Når jeg måler fra enden opp til skrittet så er den 812 mm som er 32 tommer (25,4 mm pr 1") Livet måler 34" 864 mm. Når jeg kjøpte de oppga jeg W34 L32. Det er kjempe bra bukser. Har også FXGR jakke og boots. Skikkelig kvalitet som er behagelige og har god beskyttelse. Bukse og jakke har glidelås for ventilering som er bra nå i sommervarmen. Jakken har også avtakbar innerjakke så dette er helårsklær.
User avatar
Stabil
Posts: 67
Joined: 10 Mar 2010, 08:42

Re: Men's FXRG® Leather & Textile Overpant

Post by Stabil »

Takker for svar poppeyau,

Ja, FXRG virker stabilt. Har prøvd jakken i XL og den satt som støpt, men kunne godt vært littegrann lengre, også på armene så dermed skulle nok XL Tall passe perfekt.
Men det spørs da om disse buksene i lengde 34" blir høyvannsbukser. Liker å ha "matchende" jakke og bukse som kan kobles sammen. Ser det ut som det er noen mulighet å legge ned noe eller sy på noen form for forlengelse?
Kjør stabilt!
Post Reply

Return to “Klær, hjelmer og annet personlig utstyr”