Kul ankerkjetting

Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Kul ankerkjetting

Post by Coldman »

Jeg som har så inni hampen med penger, må jo legge vekt på i sikre dem på en skikkelig måte.
Når man i tillegg er en jåle -synes jeg denne var ganske kul. Til meg fra meg... God Jul din jålebukk.

Image
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Kul ankerkjetting

Post by Erlend »

Ankerkjetting må man ha. Og denne var jo ikke så verst diskret, egentlig. Fin. Quanta costa - eller det det hemmeligstemplet av hensyn til julefreden i heimen?
Keep the rubber side down!
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Kul ankerkjetting

Post by chrissenator »

Erlend wrote:Ankerkjetting må man ha. Og denne var jo ikke så verst diskret, egentlig. Fin. Quanta costa - eller det det hemmeligstemplet av hensyn til julefreden i heimen?
Det er et kongekjede, du lager det selv i den lengden på ca 4 timer, utrolig enkelt og farge/patina gjør du selv med materialvalg - eh hvis du gidder følgelig :-)

Evnt fortell meg hvilket materiale dimensjoner etc så kan jeg se om jeg kan lage et til deg i romjulen, du betaler for materiale og jeg har litt å puttle med :-)
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Kul ankerkjetting

Post by Coldman »

Rustfritt stål som er behandlet på en eller annen måte... 21" std (inkl krok), men fås lengre eller kortere.
Prisen ja... Ikke. Jeg skal hviske det til deg Erlend - ved høve, men du får kanskje lagd deg en.

Om noen er interessert kan de få en e-postadresse av meg.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Kul ankerkjetting

Post by chrissenator »

Coldman wrote:Rustfritt stål som er behandlet på en eller annen måte... 21" std (inkl krok), men fås lengre eller kortere.
Prisen ja... Ikke. Jeg skal hviske det til deg Erlend - ved høve, men du får kanskje lagd deg en.

Om noen er interessert kan de få en e-postadresse av meg.
Hvis det er rustfritt stål så er det et he \u/ te å jobbe med... :roll:
To Sportstere er dobbelt så gøy
User avatar
chrissenator
Posts: 1741
Joined: 13 Mar 2010, 23:28

Re: Kul ankerkjetting

Post by chrissenator »

Her er en side med div kjeder: http://www.drakyl.com/chains.php" onclick="window.open(this.href);return false;
To Sportstere er dobbelt så gøy
Post Reply

Return to “Klær, hjelmer og annet personlig utstyr”