Skinnjakke byttes/selges *Solgt*

Post Reply
User avatar
OleMasi
Posts: 14
Joined: 21 Apr 2010, 11:07

Skinnjakke byttes/selges *Solgt*

Post by OleMasi »

Bytter/selger min svært lite brukte skinnjakke av typen men's reflective skull leather jacket.

Jakken er brukt på kjøretur kanskje 5 ganger da jeg var så uheldig å ødela glidelåsen.
Jakken ble levert inn til en skredder som har reparert og byttet ut til en mer solid glidelås.
Størrelse: L.

Link:
http://www.harley-davidson.com/mcm/mcm_ ... cale=en_US" onclick="window.open(this.href);return false;

Jakken går for 2k, men kan være aktuelt å bytte i en lite brukt skinnjakke i størrelse XL/XLT eller en kjørejakke (skinn eller tekstil) for dame i størrelse M.
Last edited by OleMasi on 06 May 2011, 07:47, edited 1 time in total.
'02 FXSTI Stage 1
User avatar
jøran
Posts: 36
Joined: 05 Mar 2011, 18:07

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by jøran »

Er jakken lik den på linken og pent reparert byr jeg 1500+frakt. Jeg er 183cm og 85 kg, tror den vil passe. Er å treffe på tlf 92863885.
User avatar
OleMasi
Posts: 14
Joined: 21 Apr 2010, 11:07

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by OleMasi »

Jakken er identisk med den på linken. Den er reparert for hånd av en dyktig skredder. Jeg vil nesten påstå at den er bedre enn ny. Hadde en annen harley jakke i tekstil hvor det samme skjedde. Kanskje det er en svakhet på HD-klær?
Budet er notert, men jeg vil helst ha 2k så jeg venter noen dager og ser om det er noen som vil gi det. Hvis ikke tar jeg kontakt.
'02 FXSTI Stage 1
User avatar
jøran
Posts: 36
Joined: 05 Mar 2011, 18:07

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by jøran »

Det er greit.
User avatar
OleMasi
Posts: 14
Joined: 21 Apr 2010, 11:07

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by OleMasi »

Fant "removable fleece liner" som jeg satt på jakken i går. Denne er ikke brukt i det heletatt.
'02 FXSTI Stage 1
User avatar
jøran
Posts: 36
Joined: 05 Mar 2011, 18:07

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by jøran »

Hei

Har sendt deg en pm hvor min adresse kommer frem. Usikker på om meldingen er sendt, siden den ikke kommer opp under "sendte meldinger"
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Skinnjakke byttes/selges

Post by Erlend »

PM blir liggende i utboks til de er åpnet/lest av mottaker. Først da kommer de opp under sendte meldinger.
Keep the rubber side down!
Post Reply

Return to “Klær, hjelmer og annet personlig utstyr”