Returwire

Sportster
Post Reply
User avatar
Chris Saw
Posts: 39
Joined: 05 Sep 2015, 13:25

Returwire

Post by Chris Saw »

Har en Sportster jeg driver å bygger om og skal få til å bli noe cleanere. Hvor avhengig er jeg av returwiren? Jo færre ting på styret, jo bedre og cleanere! Har snakket med et par som mener at jeg kan ta den bort
Freeriding, it's riding, it's free
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Returwire

Post by Nostalgia »

Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.

Det viktigste man må sjekke er at gasswire går helt uforhindret, altså at de ikke er for drøye svinger/bend på den.
Ellers kan man fort oppleve kjipe situasjoner hvor gassen henger seg på og man ikke får dratt den fysisk av igjen med håndtaket.
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
User avatar
Chris Saw
Posts: 39
Joined: 05 Sep 2015, 13:25

Re: Returwire

Post by Chris Saw »

Nostalgia wrote:Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.

Det viktigste man må sjekke er at gasswire går helt uforhindret, altså at de ikke er for drøye svinger/bend på den.
Ellers kan man fort oppleve kjipe situasjoner hvor gassen henger seg på og man ikke får dratt den fysisk av igjen med håndtaket.
Gull! Da blir den rivd av til helgen, den er allerede skadet, så da slipper jeg å kjøpe ny. Gasswire'n er helt ok og kommer nok ikke til å bli noe problem med gassheng
Freeriding, it's riding, it's free
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Returwire

Post by Nostalgia »

Chris Saw wrote:
Nostalgia wrote:Jeg har kjørt 3 sesonger uten nå uten problemer.

Det viktigste man må sjekke er at gasswire går helt uforhindret, altså at de ikke er for drøye svinger/bend på den.
Ellers kan man fort oppleve kjipe situasjoner hvor gassen henger seg på og man ikke får dratt den fysisk av igjen med håndtaket.
Gull! Da blir den rivd av til helgen, den er allerede skadet, så da slipper jeg å kjøpe ny. Gasswire'n er helt ok og kommer nok ikke til å bli noe problem med gassheng
God plan :) Jo mindre wire og ledninger fra styret, jo penere er det :)
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”