Programmere ny smart key FOB

Sportster
Post Reply
User avatar
torwel
Posts: 36
Joined: 27 Nov 2012, 19:47

Programmere ny smart key FOB

Post by torwel »

Hei
Det viser seg litt vrient å finne en oppskrift på hvordan en programmerer ny smart key FOB, noen har en oppskrift eller link?
TW
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Programmere ny smart key FOB

Post by Jan-Ivar »

dette er vel normalt noe som må gjøre av forhandler.
ihvertfall er det sånn i bilverden at man må til merkeforhandler for å få kodet inn ny nøjkkel eller fjernkontroll.
dette har jo med tyverisikkring å gjøre. hvis man kunne finne slike prosedyrer på nettet vil det jo være enkelt for
de som ønsker å stjele en sykkel å fike dette selv.

ta kontakt med nærmeste forhandler de kan sikkert hjelpe deg.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
torwel
Posts: 36
Joined: 27 Nov 2012, 19:47

Re: Programmere ny smart key FOB

Post by torwel »

Ser ut som en trenger "scanner" fra forhandler. For min del var det plasten som var ødelagt så jeg tror jeg prøver å bytte elektronikken over I ny plast dings.
User avatar
Vigdilan
Posts: 68
Joined: 02 Jul 2014, 11:30

Re: Programmere ny smart key FOB

Post by Vigdilan »

Du trenger ikke skanner om du har en Fob som virker, se instruksjonsbok eller slå av alarmen med den fobèn som virker så:

Turn the ignition on-off-on-off-on then press the left turn signal twice, right turn signal once then left turn signal again. Once that is done hold the button on the fob until the lights flash. To program a second fob just hold the button it till the lights flash. Once both fobs are programmed turn off the ignition and test
User avatar
torwel
Posts: 36
Joined: 27 Nov 2012, 19:47

Re: Programmere ny smart key FOB

Post by torwel »

Hei
Jeg har FOB uten knapp så jeg tror jeg sliter.
Jeg tok innmaten fra den gamle FOBen over I den nye, det var ikke noe elektronisk galt med den bare med plasten.
Kjøpte en 2-packr med FOBer så hvis noen trenger en så gi lyd. Erfarer at disse blir sprøstekt fra motorvarmen pga den tullete tenningslås plasseringen.

TW
Post Reply

Return to “Elektronikk”