Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

V-Rod
Post Reply
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

Post by Harlex »

Kan noen forterer enn faen si meg hvordan jeg åpner setet eller tankdeksel for å fylle bensin på en v-rod muscle 2010??????? Det klikker for meg snart!!!!!! HAR DÅRLIG TID!!!!!!
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Morten
Posts: 6
Joined: 19 Jun 2010, 12:54

Re: Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

Post by Morten »

Under setet ?
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

Post by Messiah »

Hold deg til Sportster.....drive å rote rundt med sånn nymotens makkverk.......skamme seg!!;))
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

Post by Harlex »

Messiah wrote:Hold deg til Sportster.....drive å rote rundt med sånn nymotens makkverk.......skamme seg!!;))

Hadde den bare på lån når sportsteren var inne for litt oppgradering..... V-rod-en hadde definitivt positive sider den. Jæ... fin på veien og sprek som få (fra 7000 rpm og oppover :shit: )....Fikk litt assosiasjoner til tiden med r-sykkel...Bakparten med 240-dekket var RÅTT. MEN: Kjørestillingen passer ikke meg pluss at den ble litt "tung." Sportsteren er mye mer leken spør du meg og så har du jo lydforskjellen da.... Du får ikke den tradisjonelle HD-lyden selv om man får et rått lydbilde med den rette eksosen. Denne sykkelen var original og jeg kunne høre mobilen ringe i lommen :shock: :shock: For meg som er vant til MYE lyd ble det litt kjedelig og jeg ble faktisk litt nervøs etter som jeg ikke "ble hørt" av billister...... :aiii:
Men for all del...På mange måter en kongesykkel og det var definitivt verd en tur. Den er bare ikke noe for meg...

Tanklokket var under setet ja men det som tok meg 1 time var å finne ut hvordan å åpne setet... Gadd liksom ikke brekke på noe når jeg kjørte på lånt sykkel... Fant det ut til slutt og det var jo bare til å røske litt i ene siden, men da var maten i middagsbesøket for lengst blitt kald.... :roll:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Messiah
Posts: 181
Joined: 10 Mar 2010, 10:45

Re: Åpne/finne tanklokket!!!!!!!

Post by Messiah »

Hehe=)Blir litt det samme som å kjøre Suzuki Intruder med effektpotter ja, god å kjøre, men det føles ikke helt riktig....;)
Sportingen er rimelig leken ja.....den eneste sykkelen jeg har vært borti med noe samme lekene følelsa er Ducati Monster=)......og forsåvidt Sportingens litt feite,late storebror; Dynaen;)
Tjurrupyntn Karsk Å Køstøm
89` Hugger , soinnskrudd, sliten å schtøgg.
Post Reply

Return to “Diverse teknisk”