Diagnoseverktøy

Post svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Profilbilde
Lejo
Ble medlem: 29 Jul 2015, 20:57
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Diagnoseverktøy

Post skrevet av Lejo » 29 Jul 2015, 21:05

Hei
Noen som har tips/erfaringer med diagnoseverktøy til fornuftig pris?

Type og anskaffet fra er nyttig
Dekkes alle funksjoner, alle feilkoder + resetting?
Mulighet for tuning?

Leif

Profilbilde
kane
Ble medlem: 23 Mar 2010, 14:44
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Diagnoseverktøy

Post skrevet av kane » 09 Aug 2015, 03:58

Det lurer jeg på også...
Har brukt HarleyDroid litt med bt dongle på Deutz til OBD2 overgang fra diagnosekontakta men foreløpig kun som speedo og turteller. Tenkte jeg skulle prøve diagnosemodusen da jeg får igjen bussen fra verkstedet.

Post svar

Tilbake til “Verktøy”