Batteri v-rod 2003

V-Rod
Post svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Profilbilde
swordfish
Ble medlem: 28 Jun 2010, 19:22
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Batteri v-rod 2003

Post skrevet av swordfish » 18 Jul 2010, 00:06

Hei!
laddet batteriet mitt en dag for at jeg ikke fikk start,fungerte bra resten av dagen.
Neste dag skulle jeg ut å kjøre men fikk ikke start.
hører bare klikking når jeg trykker på startknappen.
Batteriet kan være veldig gammelt, er ikke sikker.
Noen som har peiling???

Profilbilde
Dude
Ble medlem: 03 Apr 2010, 13:47
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Batteri v-rod 2003

Post skrevet av Dude » 18 Jul 2010, 00:35

Bytt batteri, rett og slett :-)

Freedom is very expensive.....
`08 FXDF

Profilbilde
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Ble medlem: 08 Mar 2010, 08:56

Post skrevet av Erlend » 18 Jul 2010, 11:28

Batterier er forbruksvare, og det høres ut som om ditt er brukt opp. Anbefaler samme medisin som Dude. Biltema har helt greie, rimelige batterier.

Keep the rubber side down!

Profilbilde
swordfish
Ble medlem: 28 Jun 2010, 19:22

Post skrevet av swordfish » 19 Jul 2010, 11:39

Takker for hjelpen :err:
Dra og handler batteri med engang.

Post svar

Tilbake til “Elektronikk”