Skinnsete tøft men lite praktisk?

User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Skinnsete tøft men lite praktisk?

Post by Harlex »

Toro wrote:Etter min smak så var den første linken den stiligste salen, men skal en tenke praktisk så er den siste salen den beste :!:
Er enig og er derfor usikker på hva jeg gjør. Det første er er i skinn og sømmene små-rå men baksetet som matcher ser ut til å være av den simple typen reint komfortmessig.
Men så kan man spørre seg selv hvor ofte jeg skal ha folk bakpå... Sånn ca aldri..... Og hvis jeg skal ha noen bakpå så har jeg jo originalsetet.... Må tygge på det i helgen..... :shit:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Skinnsete tøft men lite praktisk?

Post by Toro »

Etter din utalelse så er det skjelden du har noen bakpå. Da hadde jeg valgt ditt førstevalg og brukt den andre salen til pasasjerer.
Last edited by Toro on 26 Mar 2011, 00:56, edited 1 time in total.
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Skinnsete tøft men lite praktisk?

Post by Harlex »

Toro wrote:Etter din utalelse nå er det skjelden du har noen bakpå. Da hadde jeg valgt ditt førstevalg og brukt den andre salen til pasasjerer.
Det blir vel det då :) Får sende en mail for å høre om leveringstid... Dette var ikke noe som var "in stock"
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Skinnsete tøft men lite praktisk?

Post by Harlex »

Nå trodde jeg alt var i boks med nytt sete: http://www.saddlemen.com/store/index.ph ... ts_id=4681" onclick="window.open(this.href);return false; Men det skal faen ikkje være lett.... Har bestemt meg og alt men så kommer det en aldri så liten beskjed om at på den nye modellen vil det bli et mellomrom mellom tank og sete. Dette fordi de nå lager et sete som både passer standard og custom modellene av Sportster. De har derfor kuttet litt av nesen på setet. Ikke finnes det bilde heller...
Ble nå skikkelig usikker på om jeg skal bestille allikevel. :shit: :shit:
På en måte er det jo gunstig at setet ikke gnager på tanken men så har man dette med passform og utseende/stil då.... Ble ekstremt usikker nå...... :cry:
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”