Nu jäklar...

User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Nu jäklar...

Post by Sharpeye »

Etter EN måned ser det endelig at det kommer noen deler til meg. Men f....en måned a gitt fra USA???!!!

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 12.05.2011 13:27 0024 OSLO
Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 12.05.2011 10:06 0024 OSLO
Sendingen er fortollet 12.05.2011 08:38 0024 OSLO
Sendingen lagt til fortolling av Posten 11.05.2011 13:25 0024 OSLO
Påminnelse har blitt sendt 06.05.2011 08:50 0024 OSLO
Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 29.04.2011 10:06 0024 OSLO
Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
Årsak: Handels/proformafaktura mangler 28.04.2011 13:37 0024 OSLO
Sendingen er til importvurdering 28.04.2011 01:01 OSLO PARCEL CENTRE
Sendingen er ankommet mottakerlandet 28.04.2011 01:00 OSLO PARCEL CENTRE
Sendingen er sendt fra avsenderland 16.04.2011 15:06 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
Sendingen er sendt fra avsenderland 16.04.2011 14:33 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
Ankommet til eksportbehandling 16.04.2011 14:32 ISC CHICAGO IL (USPS), USA
Sendingen er innhentet 14.04.2011 18:20 53220, USA
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Nu jäklar...

Post by Harlex »

Neste gang bruker du jetcarrier.... Har inne noe bestillinger. Den siste ankommer jetcarrier i løpet av kvelden idag. Jeg forventer dem på døren her på onsdag evt torsdag.... De lokker med tirsdag men pga 17. mai og at jeg bor et stykke utenfor Bergen blir den litt seinere... Toll og avgifter er inkludert i frakt som jeg forøvrig får på faktura....
Last edited by Harlex on 13 May 2011, 00:10, edited 1 time in total.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Münsterjeger
Posts: 112
Joined: 10 May 2010, 20:32

Re: Nu jäklar...

Post by Münsterjeger »

Har to ganger tidliger mottatt en liknende sporingslogg.
Første gangen ble som du viser her.

Andre gangen tok jeg kontakt med posten MED EN GANG melding om midlertidig lagring kom opp.
Fikk da scannet og sendt bestillingsbekreftelse, og pakken ble et par timer senere videresendt, og mottatt til vanlig tid.
:-)
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Nu jäklar...

Post by Fatboy92 »

Münsterjeger wrote:Har to ganger tidliger mottatt en liknende sporingslogg.
Første gangen ble som du viser her.

Andre gangen tok jeg kontakt med posten MED EN GANG melding om midlertidig lagring kom opp.
Fikk da scannet og sendt bestillingsbekreftelse, og pakken ble et par timer senere videresendt, og mottatt til vanlig tid.
:-)
Jeg måtte gjøre det samme i dag med en sending fra House of Harley. Sendte kvittering på e-post, og nå ligger pakken klar til fortolling. Rakk ikke å få det med i dag, så det drøyer vel til over 17. mai før jeg får den.
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: Nu jäklar...

Post by Sharpeye »

Fatboy92 wrote:
Münsterjeger wrote:Har to ganger tidliger mottatt en liknende sporingslogg.
Første gangen ble som du viser her.

Andre gangen tok jeg kontakt med posten MED EN GANG melding om midlertidig lagring kom opp.
Fikk da scannet og sendt bestillingsbekreftelse, og pakken ble et par timer senere videresendt, og mottatt til vanlig tid.
:-)
Jeg måtte gjøre det samme i dag med en sending fra House of Harley. Sendte kvittering på e-post, og nå ligger pakken klar til fortolling. Rakk ikke å få det med i dag, så det drøyer vel til over 17. mai før jeg får den.
Håper ikke de veksler din pakke med min da siden min også kommer fra House of Harley.. :err:
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
User avatar
tomerik
Posts: 21
Joined: 10 Jul 2011, 21:25

Re: Nu jäklar...

Post by tomerik »

Harlex wrote:Neste gang bruker du jetcarrier.... Har inne noe bestillinger. Den siste ankommer jetcarrier i løpet av kvelden idag. Jeg forventer dem på døren her på onsdag evt torsdag.... De lokker med tirsdag men pga 17. mai og at jeg bor et stykke utenfor Bergen blir den litt seinere... Toll og avgifter er inkludert i frakt som jeg forøvrig får på faktura....
Har hørt att jetcarrier er dyre.Hva er din erfaring?Sliter med og få deler.Tar for lang tid
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: Nu jäklar...

Post by Jan-Ivar »

bestill i fra ww.jpcycles.com det lengste jeg har venmtet er 14 dager. men da måtte de vente 3 dager på å få en del på lager før de sendte meg pakka.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Nu jäklar...

Post by Harlex »

tomerik wrote:
Harlex wrote:Neste gang bruker du jetcarrier.... Har inne noe bestillinger. Den siste ankommer jetcarrier i løpet av kvelden idag. Jeg forventer dem på døren her på onsdag evt torsdag.... De lokker med tirsdag men pga 17. mai og at jeg bor et stykke utenfor Bergen blir den litt seinere... Toll og avgifter er inkludert i frakt som jeg forøvrig får på faktura....
Har hørt att jetcarrier er dyre.Hva er din erfaring?Sliter med og få deler.Tar for lang tid
Dyre? :shock: Jeg har vel ikke funnet noe som er billigere...Bruker jetcarrier fordi de er billig, kjapp og det er svært enkelt. Har en bestilling eller rettere sagt 10 bestillinger inne nå.... Alle pakkene går til min jetcarrier-adresse. Der samles de og jeg får en felles porto på alt sammen. Sparer stoort i forhold til å sende hver enkelt pakke direkte fra USA-shappe og hjem. Jetcarriere har en pris som innbefatter utenlands og innenlands frakt, alle gebyrer og fortolling. Monsen og frakten får jeg på faktura etter jeg har mottatt varene. Tid: Jetcarrier sender hver fredag.Da har jeg varene på døren (på døren er vel ekstraservice her ute hos meg) på onsdagen etter. Hadde jeg bodd i en større by hadde jeg visstnok hatt dem allerede på tirsdagen. Ekstra tid er tiden shappen du handler i bruker på å sende den til jetcarrier (New Jersey). Min erfaring er 2-4 dager alt ettersom hvor i landet delen blir sendt fra. Er godt fornøyd med jetcarrier. Oversiktlig og greit både i forhold til sporing og kostnader. Lurer man på noe kan man chatte online på norsk kundeservice. Alle mine handler går gjennom jetcarrier. Det kommer noen ganger porto fra shappen du handler til jetcarrier men det er enten småpenger eller ofte gratis.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
tomerik
Posts: 21
Joined: 10 Jul 2011, 21:25

Re: Nu jäklar...

Post by tomerik »

Det høres veldig bra ut.
Er det bare og gi beskjed om att du skal "spare"opp varene før sending?
Skal jammen prøve dem.
Hørte noen kompiseer av meg som hadde bestillt en liten ting(ikke sikker på hva det var,men pakken var vist veldig liten)
Frakten hadde vist vært sky høy, men kan hende dem missa noe av teksten til jetcarrier da.
Men takk for svaret.Skal bestille meg noe greier snart.Da skal jeg prøve dem:)
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Nu jäklar...

Post by Harlex »

tomerik wrote:Det høres veldig bra ut.
Er det bare og gi beskjed om att du skal "spare"opp varene før sending?
Skal jammen prøve dem.
Hørte noen kompiseer av meg som hadde bestillt en liten ting(ikke sikker på hva det var,men pakken var vist veldig liten)
Frakten hadde vist vært sky høy, men kan hende dem missa noe av teksten til jetcarrier da.
Men takk for svaret.Skal bestille meg noe greier snart.Da skal jeg prøve dem:)
175,- for de minste pakkene. Du må selv sørge for at pakkene kommer frem til deadline på fredagen. Les på jetcarrier.com
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”