Nye footpegs.

Post Reply
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Nye footpegs.

Post by Harlex »

Vurderer sende en bestilling av div. snacks. Jeg kunne blant annet tenke meg nye footpegs både foran og til passasjer. Kanskje noe slikt : http://www.harley-davidson.com/gma/gma_ ... cale=en_US" onclick="window.open(this.href);return false;


De leveres i størrelse oversize, large og small. Er det noen som har/vet hvor jeg finner de eksakte målene? Selv i statene koster disse litt peng og jeg vil selvfølgelig nødig bomkjøpe. Størrelsemessig kunne jeg tenkt meg å ha dem ca slik som de originale men om det er oversize, large eller small vet ikke jeg.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Nye footpegs.

Post by Coldman »

De der er populære. Aner ikke noe om størrelsen, men forhandlerne pleier å ha dem hengende på veggen. Får du ikke noe svar her på forumet, er det jo lov å sniktitte i hylla hos dealeren. Eller rett og slett bare ringe.

Du vil ikke heller han noen med litt "stopp" på enden - hvis du skjønner hva jeg mener? Vil du strekke ut med achillesen på fotpinnene, er det jo kjekt med litt støtte.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Nye footpegs.

Post by Harlex »

Coldman wrote:De der er populære. Aner ikke noe om størrelsen, men forhandlerne pleier å ha dem hengende på veggen. Får du ikke noe svar her på forumet, er det jo lov å sniktitte i hylla hos dealeren. Eller rett og slett bare ringe.

Du vil ikke heller han noen med litt "stopp" på enden - hvis du skjønner hva jeg mener? Vil du strekke ut med achillesen på fotpinnene, er det jo kjekt med litt støtte.
Skal en tur ut å avhente noe og olje og filter så jeg kan jo selvfølgelig "snike i hyllene" Kan imidlertid bli så fristet at jeg kjøper også da :) Litt stopp på siden er bra ja og jeg har ikke bestemt helt hvilke jeg skal ha... Det var bare så idiotisk at ikke størrelsene (på oversize, large og small) er oppgitt.
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Nye footpegs.

Post by Coldman »

Har de dem hos dealeren, ser du jo fort størrelsen og noterer deg varenummeret. Så er det bare å rusle inn på ebay...
Eksempel: $53 + frakt $34 = kr 525 + moms og tollbehandling på litt over 100 kr. Tja... ca. 750 kr. Kjøper du to par blir det ikke dobbelt opp i frakt, men la oss si kr 1.400,- for to par... så billig tror jeg ikke du får dem hos dealer.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Harlex
Posts: 838
Joined: 09 Mar 2010, 21:51

Re: Nye footpegs.

Post by Harlex »

Coldman wrote:Har de dem hos dealeren, ser du jo fort størrelsen og noterer deg varenummeret. Så er det bare å rusle inn på ebay...
Eksempel: $53 + frakt $34 = kr 525 + moms og tollbehandling på litt over 100 kr. Tja... ca. 750 kr. Kjøper du to par blir det ikke dobbelt opp i frakt, men la oss si kr 1.400,- for to par... så billig tror jeg ikke du får dem hos dealer.
Ja det blir vel gjerne slik ja.. Har endel annet snacks jeg skal ha også... Erfaringen med bestilling er at det nesten er halv pris ferdig levert hvis man bestiller fra statene.... Dumt at det må være slik... Jeg har ikke noe imot å støtte den lokale HD-forhandler tvert imot men når prisene er så forskjellig er det jo idioti å ikke bestille fra statene/ebay...
883/1200c 2008 mod. Stage 1 med SE-filter og V&H SS eksos.
2003 BMW F650GS
2001 BMW F650GS
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”