T-Bars Speedometer *hjelp*

Post Reply
User avatar
Robban
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2016, 18:56

T-Bars Speedometer *hjelp*

Post by Robban »

Har en '13 Sportster Iron som jeg skal sette T-bars på. Da trenger jeg å flytte speedometeret og her oppstår utfordringa!

På det originale speedometerhuset er det 4 festepunkt, mens til gauge mount til t-bars er det 2. Finner mange single mounts på nett med 2 festepkt, men de har alle 7 indikatoråpninger, på sportsteren er det 5.

Trenger en tilsvarende del som vist på bildet. Finner faen ikke noe sted, blir frustrert etter mye leting.

Noen som har erfaringer med det samme? Ev andre utfordringer? Er jeg nødt til å kjøpe wire extension set eller går det å strekke de originale kablene?
Skal sette på en Lucky Daves 12'' San Diego Bar.

Er forholdsvis fersk i gamet så setter pris på om noen kan gi noen tips, råd og pekepinner.

takker for svar!
Attachments
DSC_9501.jpg
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: T-Bars Speedometer *hjelp*

Post by Jan-Ivar »

tror ledningene er lange nok. en bror bytte til 16" apeheng på sin 13 mod iron og de var lange nok. ser ut til at Harley har laget ett lednings nett til sportsert uansett om den har tracker styre eller 10" ape.
ta en telefon til www.deathtrap-customs.com de kan ganske sikkert hjelpe deg.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Robban
Posts: 2
Joined: 21 Mar 2016, 18:56

Re: T-Bars Speedometer *hjelp*

Post by Robban »

Ok. Trenger fortsatt tips ang speedo!
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: T-Bars Speedometer *hjelp*

Post by Jan-Ivar »

Speedometer festet på din sykkel er vel integrert i styreklemma hvis jeg ikke husker feil.
du må bytte hele festet
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: T-Bars Speedometer *hjelp*

Post by Nostalgia »

Det er 7 hull til indikatorer på samtlige fester, da du setter over selve "baren" med lamper fra den originale braketten.
Har ikke vurdert en slik løsning?
Ser grisekult ut montert, Kenneth hos Deathtrap skaffer dette. Monterte en slik løsning på Iron'en til en kompis på litt under en time.
Image
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Post Reply

Return to “Styling og ekstrautstyr”