På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
arnehk
Posts: 27
Joined: 30 Jul 2010, 14:32

Post by arnehk »

God plan. Blir gjerne med.

a.
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Hera »

Jeg er med, hvis ikke noe hindrer meg.
User avatar
jøran
Posts: 36
Joined: 05 Mar 2011, 18:07

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by jøran »

Skulle gjerne vært med, men jobber den dagen.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Svima »

Heng dere med folkens, så vi blir en skikkelig geriljatropp! :D
/ Svima
User avatar
arnehk
Posts: 27
Joined: 30 Jul 2010, 14:32

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by arnehk »

Glimrende forslag, men forsiktig entusiasme blant troppene...

Kan det være et alternativ å hekte seg på HOGs søndagstur til Flisa (10.00 fra LazyBoyz), og ende opp på Årnes Bikers: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Er sikker på at ikke-HOG-ere også vil være hjertelig velkommen.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Svima »

Det kan være et godt alternativ det, dersom vi blir så få. Jeg tror festen på Årnes er over på søndag forsåvidt....
/ Svima
User avatar
kkanst
Posts: 309
Joined: 27 Jun 2010, 12:54

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by kkanst »

På den annen side kan det være avskrekkende på somme når det ender opp å bli såpass stort at vi slår oss sammen med en annet "treff". Jeg har litt lyst til å komme, men vet ikke hvordan jeg ville blitt mottatt da jeg både hører dårlig, bruker høreapparat og er ikke så veldig innarbeidet i Harley's-greiene egentlig. :)
2001 1550 Deuce.
User avatar
Mjølnir
Posts: 47
Joined: 06 Apr 2011, 14:06

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Mjølnir »

kkanst wrote:På den annen side kan det være avskrekkende på somme når det ender opp å bli såpass stort at vi slår oss sammen med en annet "treff". Jeg har litt lyst til å komme, men vet ikke hvordan jeg ville blitt mottatt da jeg både hører dårlig, bruker høreapparat og er ikke så veldig innarbeidet i Harley's-greiene egentlig. :)

Er det noe jeg har lært meg om bikere mine få måneder på veien, er det at de er utrolig inkluderende. Jeg har tilnærmet null peil utenom å kjøre sykkelen og har blitt invitert et par ganger på noen mc klubber da jeg har hatt kaffe pause og alle de "rutinerte bikerene" Har stor trives ved å kunne lære bort litt av det de kan til meg som er nybegynner, både om import, teknisk, og det ene og det andre :) Tror vel de fleste som kjører hd liker å snakke om hobbyen sin og da gjerne med noen de kan lære bort til:) uansett hva slags andre hobbyer innstillinger, tro eller skavanker:)
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Svima »

Jeg tror ikke det er noe problem i det hele tatt å bli med HOG på tur, men det er akkurat det samme for meg hva vi gjør, hvor vi drar og hvor mange vi blir :) Egentlig så jeg for meg en ren sportster-rekke på tur, og det hadde vært moro om det ble med mange !
Jeg har ikke hatt tid til å planlegge noen rute ennå, forslag? Sverige, sørover en plass, Hadeland, Gjøvik...eller en annen fin rute mer eller mindre planlagt..?

Alternativet er Flisa-tur med HOG, tipper det blir en fin tur det også.
/ Svima
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: På tur med Sportstergeriljaen søndag 5. Juni?

Post by Guffen »

kkanst wrote:På den annen side kan det være avskrekkende på somme når det ender opp å bli såpass stort at vi slår oss sammen med en annet "treff". Jeg har litt lyst til å komme, men vet ikke hvordan jeg ville blitt mottatt da jeg både hører dårlig, bruker høreapparat og er ikke så veldig innarbeidet i Harley's-greiene egentlig. :)
Innimellom de rosenrøde svarene kan jeg også mene litt:
Du blir mottatt som den du er. Hører du dårlig kan det hende noen ikke er helt bekvem med å snakke med deg. Det finnes folk som tror at høreaparat er smittsomt, og andre vet ikke helt hva det innebærer. HOG er ikke en ensartet gruppe, men sammensatt av mennesker fra de fleste samfunnslag. Andre igjen er svært oppegående folk og skravler gjerne med alt og alle. Det er nok ingen som har ventet på deg og savnet deg, så du må finne din egen plass. Og det tar kanskje (litt) tid. Uansett, det er verdt innsatsen!

Sleng deg med. Da får du vite hvordan det er. Det er ingen som biter :-)
Post Reply

Return to “Sosialt”