Forumets kontaktliste.

Kaffetreff og kjøreturer
Locked
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Forumets kontaktliste.

Post by Sandman »

På oppfordring fra et medlem vil jeg i denne tråden få legge ut litt informasjon om kontaklisten vi har her på forumet.

Dette er en liste som inneholder kontaktinformasjon til de medlemmene som ønsker å stå på en slik liste, og formålet med listen er at det skal være mulig å få hjelp ved uhell, hjelp til overnatting eller bare for å kunne svippe innom for en prat eller lignende, nesten uansett hvor man reiser i vårt langstrakte land. Listen har vært til stor hjelp for flere av dem som står på den i dag, og vil garantert være til stor hjelp i framtiden. Skulle uhellet være ute når man er ute på landeveien langt fra heimen, er det kjempegreit å ha en kontaktliste med folk som stiller opp med både verktøy og hjelp når det trengs.

Det er også flere som står på listen uten at de er veldig teknisk anlagt, men som alikevel kan formidle videre kontakt til folk som kan være til hjelp. Det er også helt greit å stå på listen selv om man "bare" ønsker å være med på tur eller ønsker besøk av reisende "bikers". :)

Listen skal ikke under noen omstendigheter deles med andre som ikke står på den.

Diskusjonene rundt kontaktlisten, kan leses her: http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f= ... ntaktliste" onclick="window.open(this.href);return false;

Og kriteriene for å bli oppført og å få tilsendt listen finner du her: http://www.hd-forum.no/viewtopic.php?f=18&t=213" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Forumets kontaktliste.

Post by Sandman »

Etter oppfordring fra flere medlemmer vil jeg nå prøve å få kontaktlisten opp å gå igjen. Det er pr i dag endel folk som står på listen som ikke er aktive på dette forumet, og jeg vil derfor lage en helt ny liste. De som ønsker å stå på listen må derfor sende meg en PM eller en mail til sandman@kvamnet.no

Listen vil se ut som den har gjort og med de samme kriterier som tidliger, men som sagt, de som vil stå på listen må gi meg beskjed snarest mulig. Skal prøve å få sendt ut liste om ca. 14 dager.

Ser at linkene i forige posten ikke er aktive lenger, og vil derfor skissere opp kriterier for å stå på listen og hvilke kontaktinformasjon som vil stå på listen. Listen blir kun sendt til de som står på den og skal ikke deles med andre enn dem som står der.

Kriterier:
Må har vært medlem i minst 3 mnd. og ha minimum 40 innlegg på forumet. Innleggene skal være seriøse og litt mer enn bare hei og hallo.

Kontaktinformasjon:
Fylke
Kommune
Sted
Hd-forum nick
Navn (holder med fornavn)
Telefon
Kommentar (hva du kan hjelpe med, eksempelvis har verktøy, tilgang på henger, verksted/garasje. Overnatting, kaffebesøk, turkamerater eller bare kunne formidle kontakt med skrukyndige i ditt område som kan være behjelpelig når et uhell skulle være ute)

Til slutt vil jeg bare tilføye at dette er noe jeg driver med på fritiden og godtar derfor ingen som helst diskusjon rundt kriteriene for å stå på og få tilsendt denne listen. De som ønsker å være med på en slik liste tar kontakt med meg, og de som ikke ønsker å stå på den lar det være. Dette er ingen diskusjonstråd rundt dette med kontaktlisten, det kan de som eventuelt ønsker å diskutere det gjøre i en egen tråd. :-)
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
Locked

Return to “Sosialt”