Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by 276ccm »

Hei folkens, nå er det snart tid for Oslo Motor Show på varemessa i Lillestrøm.

Knut/Harleymann har vært så snill å fikse oss en gratis plass/stand hvor vi tenker å servere kaffe, skryte litt av forumet og skravle med folk.. bare ha det litt gøy og "markedsføre" oss litt. Men vi trenger litt hjelp av noen som kan stille opp og være på standen. Vi fikser selvsagt gratis inngnag til de som stiller opp.

Vi tenker 2 stk av to skift pr dag, altså fire personer pr dag. Det er jo ikke sånn at man må stå dønn på standen absolutt hele tiden, men det er primært "hovedoppgaven", og så kan man jo heller gå ordentlig rundt å kikke før/etter å ha stått på standen.

Fredag 28 Oktober: Vi trenger fire stk. To til formiddgasskiftet og to til Ettermiddagsskiftet.

Lørdag 29 Oktober: Vi trenger en til formiddagsskiftet og to til ettermiddagsskiftet

Søndag 30 Oktober: Vi trenger to til formiddagsskiftet og to til ettermiddagsskiftet

Foreløpig er jeg og Erlend litt fleksible og ser hva som er igjen av skift til Lørdag og Søndag (ingen av oss kan Fredagen) Guffen har sagt seg villig til å ta Lørdag formiddag.. Et par admins til er enda litt usikre om de kan, så det kommer vi tilbake til og fyller eventuelt ut..

Så, er det noen som kan/har lyst til å stille opp og hjelpe? :-)

Har jeg glemt noe, hmm... har du spørsmål, er det bare å sende meg en PM. Melder du deg på, send meg en PM med vanlig navn og telefonnummer.. Hvis noen melder seg på, bør de være rimelig sikre på at de kan, så vi ikke plutselig står der.. vi må bestemme oss i slutten av neste uke om vi klarer å gjennomføre det eller ikke..

Håper folk har mulighet og lyst.. :-)
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by tutte »

Jeg kan sikkert stille lørdag eller søndag.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by Erlend »

Flott, Tutte. Hvilken vakt vil du helst ta?
Keep the rubber side down!
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by tutte »

Vet ikke, men jeg bor i nærheten så jeg slenger meg bare på Konstabelen når det passer dere.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Kristian/snabel har sagt seg villig til å ta en av første vaktene på Fredag.. Vi mangler fortsatt litt folk, så er det flere som kunne hatt lyst til å hjelpe når vi først har fått en sånn gylden mulighet? En halv åpningstid på stand og resten av dagen på å se seg rundt :-)

Sikkert et fint sted til å treffe gamle og bli kjent med nye medlemmer også, samt potensielle helt nye.. :-)

Ingen kriterier utenom at man synes det er hyggelig å møte mennesker og har lyst til å skravle litt. Vi setter pris på alle som melder interesse! :-)

Anyone?
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Ingen flere som kunne tenke seg å stille opp? Vi må bestemme oss i slutten av uka? Blir vi ikke nok folk, må vi bare droppe det og det er jo litt synd når vi har vært så heldige å få gratis plass.. :-)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by BikerEva »

Skulle selvsagt meldt meg om jeg bodde nærmere, men det blir nok reisevirksomhet denne måneden, så...
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Hallo?
Er det for stort å be noen av dere om å sette av en halv dag til Forumet?
User avatar
harleymann
Posts: 532
Joined: 09 Mar 2010, 20:18

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by harleymann »

Heihei dere

Hva kan jeg si eller ikke si. Synes dette er noe tamt av dere. Her får dere en unik måte til å profilere forumet, bli kjent, verve flere, være sosiale osv. Faktisk få et hyggelig kaffehjørene på Norges største Custom Show som har en verdi av mange mange tusen kroner gratis, og hva skjer.....

Dette er litt trist, jeg var selv med å startet dette forumet sammen med en del av de som forsatt er med på frivilig basis å driver dette forumet. Men er det faktisk sånn at det ikke finnes nok tak i noen av dere som er medlemmer til å hjelpe disse få som virkelig å lagt ned masse tid til dette forumet til å få til et lite kaffehjørne på Custom Show så kan jeg ikke annet enn å bli skuffet på veiene av disse jentene/ gutta som har brukt masse av tiden sin siden oppstart på å få dette forumet til.......

Vi har en frist til i morgen på dette, klare dere ikke medlemmer å få ut fingeren så må dette utgå. Syn

Knut
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Oslo Motor Show / HD-Forum / Trenger folk

Post by tutte »

Skal jeg ta to vakter?
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Post Reply

Return to “Sosialt”