Snake Pit......Nytt tilholdsted

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Qonrad »

Hei...Dette er ikke en organiseret klubb men et tilholdssted hvor man kan mekke og treffe hverandre i uhøytidlige omgivelser. Her er alle velkomne på kaffe og en snakk.
Vi er en gjeng som endelig har kommet i hus med egne lokaler. Lokalene inneholder en sosial del samt et stort rom for mekkevirksomhet.
Vi håper at dette tiltaket kan bidra med en masse gøy og moro samt utveksle erfaringer og tips.
Vi har forsatt 2 mekkeplasser ledig hvis noen har behov for det, samt vinterlagring av sykler.
Hvis det er ønskelig kan vi ha torsdagskaffen hos oss.

Navnet "Snake Pit" kommer av at det blev drevet slangeoppdrett her før oss.... :shock:

Her er vi: http://www.nettkatalogen.no/kart/Sandef ... te_6_A/15/" onclick="window.open(this.href);return false;

VELKOMMEN
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by HD-Per »

Qonrad wrote:Hei...Dette er ikke en organiseret klubb men et tilholdssted hvor man kan mekke og treffe hverandre i uhøytidlige omgivelser. Her er alle velkomne på kaffe og en snakk.
Vi er en gjeng som endelig har kommet i hus med egne lokaler. Lokalene inneholder en sosial del samt et stort rom for mekkevirksomhet.
Vi håper at dette tiltaket kan bidrag med en masse gøy og moro samt utveksle erfaringer og tips.
Vi har forsatt 2 mekkeplasser ledig hvis noen har behov for det, samt vinterlagring av sykler.
Hvis det er ønskelig kan vi ha torsdagskaffen hos oss.

Navnet "Snake Pit" kommer av at det blev drevet slangeoppdrett her før oss.... :shock:

Her er vi: http://www.nettkatalogen.no/kart/Sandef ... te_6_A/15/" onclick="window.open(this.href);return false;

VELKOMMEN

Nice....detta må inspiseres til våren igjen..
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by HD-Per »

User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Qonrad »

Stemmer det Per...Ned mellom det røde og grå bygget. Vi er i underetasjen ned mot jernbanelinja.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by tutte »

Gratulerer karer (og evt. damer) det høres knall ut!
Kanskje jeg skal ta med bremseklossene og komme en tur neste torsdag,hvis det passer.
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Qonrad »

tutte wrote:Gratulerer karer (og evt. damer) det høres knall ut!
Kanskje jeg skal ta med bremseklossene og komme en tur neste torsdag,hvis det passer.
Takk.
Bare å komme Tutte.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Coldman »

Var innom i går kveld etter den faste tirsdagsturen til Vindfjelltunet.
Imponeret over hvor bra det har blitt. Skulle jo tatt noen bilder. Det der må bli kanon på alle måter.

Skjønte at dere ennå hadde ledig plass for vinterlagring. Satser på at min sykkel på en eller annen måte skal tilbringe vinteren der, enten i form av en mekkeplass eller plass for vinterlagring. Lokalene ser jo veldig sikre og bra ut. Trenger man plass til vinterlagring, må dette være stedet.

Gratulerer så mye til dere iniativtakere. Som sagt: Dette blir kanon på alle måter.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Fatboy92 »

Jeg kunne trengt vinterlagring, så hvis det fortsatt er ledig, booker jeg plass.
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Qonrad »

Fatboy92 wrote:Jeg kunne trengt vinterlagring, så hvis det fortsatt er ledig, booker jeg plass.
Det har vi..Sendt deg en PM.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Snake Pit......Nytt tilholdsted

Post by Coldman »

Fant en hjemmeside: www.snakepitmc.no :D
Last edited by Coldman on 05 Jan 2012, 15:09, edited 1 time in total.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Sosialt”