Svenskehandel eller Harry-tur ?

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by tutte »

Her er værutsiktene for lørdag :D :D :D
2012-10-04_22-54-34_815.jpg
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Trondsen
Posts: 200
Joined: 10 Mar 2010, 20:49

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by Trondsen »

Hvordan ble det med dere??
jeg syns det var for kaldt kl 8 i dag tidlig at jeg venta til kl var 12 og reiste en tur til Charlottenberg... :)
Bruk hodet så går det som regel....... bra:)
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by Erlend »

Joda, vi dro som planlagt. Kjempefin tur, med innlagt besøk hos Johnny i Skee, attpåtil.
Keep the rubber side down!
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by tutte »

Joda, det ble kjempe fin tur. Litt tåke og dis som solen trengte gjennom og spredde for alle vinder.
Mens Gjærsjøen dampet og rimet på gresset smeltet dro Nostalgia, Bever med sin bedre 1/2del og jeg fra Tyrigrava rundt 10,30 for å treffe Qonrad og Erlend med sin bedre 1/2 del på fergenkaia i Moss.Herfra ble det den (for meg) kjente og kjære R 118 gjennom Østfoldbyer og tettsteder. En røykepause ved Svinesund bru før turen gikk til Skee`s finnmarking "Big Twin Johnny".
Svinesund bru.JPG
Sulten og kaffeabstinensen kom snikene og ble stagget på havna i Strømstad. Tiden flyr i godt selskap så da var neste stopp Nordby kjöpesenter hvor det ble MC-rekord etter at vi kom.Fläsk, läsk og annet sunt og usunt ble puttet i poser og lastet opp på jernhestene ,tanker ble fylt og så bar det hjemover.
B&E.jpg
H&B.jpg
Nostalgia .jpg
Qonrad på Redneck`n.jpg
Friskt på morran men ganske godt utover dagen med sol fra en klar blå himmel. Kjenner det i kinnene at jeg har vært ute idag.
Deilig!!
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by Qonrad »

Hepp "Harryfarere" Takk for en kjempetur.
Ble litt trangt til å begynne med. Holdt på å fryse skvett ihjel. Trodde hjelmen hadde fryst fast i panna når jeg kom til Horten. Når dagen kom seg, ble det flott. Nye hansker måtte til for å få meg hjem igjen.. :D

Hyggelig å treffe "gamle" forumfolk og vel så hyggelig med nye, som denne gangen var Nostalgia.
Dette ble den siste turen for meg som er mere en 3 mil i radius, noe Tutte sikkert vil fnyse av.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
Nostalgia
Posts: 570
Joined: 10 Jul 2011, 23:56

Re: Svenskehandel eller Harry-tur ?

Post by Nostalgia »

Takker så mye for en strålende "avslutningstur" for sesongen :)

Veldig moro å få ansikt på forumsnavnene, og enda mer moro å treffe folk som er like engasjerte i sykler som en selv er :)

Kjempemessig selskap, knall vær og god tid gjorde turen til en høydare.
Men merket på temperaturen at det sannsynligvis var den siste langturen for i år.
"You know Billy, we blew it."

~96' Heritage Nostalgia FLSTN~
Post Reply

Return to “Sosialt”