MC-Messa 1-3 Mars

Kaffetreff og kjøreturer
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Hera »

Jeg er også usikker på om jeg skal ta turen. Som andre her har jeg prøvd å stikke innom LazyBoyz etter å ha vært på messa. Men de hadde ikke noe ekstra, de heller. Så jeg ser det litt an. Får jeg høre at mange kjente tar turen, så blir jeg vel med :-)

Men jeg kommer ikke til å ta MC. Den grusomme køen som bruker å være dit, orker jeg bare ikke å ta på to hjul.
User avatar
Bent
Posts: 152
Joined: 17 Mar 2010, 21:27

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Bent »

Enig i at dette blir dårligere,vurderer selv å stå over,har vært på motormessa på høsten og den er faktisk mye bedre,fler fine ombygde sykler
og biler.Ikke spesiellt spennende å se nytt syns jeg da.
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Jan-Ivar »

da var dagens MC-messe tur unnagjort. begynte dagen hos Lazy Boyz kl 1000. hadde med meg Junior. han gikk rundt med et kjempe smil.
det snakkes om å få godkjent Sportster Iron som Klasse A motorsykkel. eller som John Christian sa så burde det være fult mulig å regge ned en Fat Boy til Klasse A.
Junior med Sportser Iron
Junior med Sportser Iron
1362216362869.jpg (17.63 KiB) Viewed 7338 times
tok så turen opptil Varemessa. fikk da brukt opp noen timer. Junior fikk sett på super motard og jeg fikk handla meg en ny halv hjelm.
Junior med Sportser Iron
Junior med Sportser Iron
1362216362869.jpg (17.63 KiB) Viewed 7338 times
Attachments
noen som kjenner denna?
noen som kjenner denna?
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by tutte »

Jan-Ivar wrote:
The attachment 1362216362869.jpg is no longer available
Den er jo min jo, du skulle gitt meg ett pling så kunne vi trefftes.
For min del så var det mest spennende Victory Standen (siden lillebror har kjøpt seg Cross Country) De har kommet med flere sterke farger,det liker jeg. Noe mere trafikksikkert enn andre.
Gul Cross Country.JPG
Matt orange Cross Country.JPG
Rød Metallic.JPG
Titanium,matt grå.JPG
Treffte noen gamle forum travere, det er alltid kjekt.Håper vi møtes igjen iløpet av sesongen :D
PS: Det var ikke helt vårstemning på Lillestrøm heller..
2013-03-02_16-44-07_81.jpg
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
User avatar
Gutt1
Posts: 14
Joined: 10 Mar 2010, 01:23

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Gutt1 »

Lykketrollet og jeg var også på messa, men tilbragte tiden i anden etage sammen med gode venner over et beger eller to. Syklene så vi på messa i Stockholm, som forøvrig var MYE større, så det ble bare en kjapp runde rundt. Ikke mange forumfolk å se. Så bare Tutte og BikerEva. Men messa er uansett ett sikkert vårtegn. Sees snart på to hjul.
"Life is Good"
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Jan-Ivar »

så sykkel din da vi var på vei hjem Tutte. Junior var en tanke lei av å trave rundt.
møtte et par brødre ra klubben og to hangarounds kl 1100. tusla vel rundt i nesten 5 timer.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: MC-Messa 1-3 Mars

Post by Guffen »

Jeg var også innom. Hadde takket ja til et par timer i H-DOCN sin stand, men det ble fire, og da fikk jeg ikke sett noe mer, heller ikke besøkt baren der det åpenbart var kjentfolk. Det var desto mer morsomt hos Company på kvelden!
Post Reply

Return to “Sosialt”