Reckless Mc 10 års jubileum

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Assman »

Ja, dette var moro. Masse hyggelige nye mennesker ble jeg kjent med og traff en del tidligere bekjente her fra forumet.
Takk for festen alle sammen.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
Linc1
Posts: 72
Joined: 14 Mar 2010, 23:14

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Linc1 »

Da er jeg kommet meg hjem igjen,takk for en kjempe helg :err:
litt sliten med ca 1 i prommile enda,så nå skal det bli godt å legge seg :thumb:
vi sees på nebbenes på torsdag :lol:
Are you ready 4 Rock`n Roll all the way on Black ice
User avatar
Borgen
Posts: 170
Joined: 13 Mar 2010, 14:46

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Borgen »

Fantastisk helg og et glimrende party :twisted: sees på nebben Torsdag :D
Lev som en hver dag skulle være den siste.....
Mvh Borgen
User avatar
Night Prowler
Posts: 7
Joined: 14 Mar 2010, 18:34

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Night Prowler »

Meget bra treff, hyggelige folk og topp musikk lørdag. Reckless MC blir nok besøkt igjen.
Is it safe?
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by BikerEva »

Jeg skal aldri mer bestille øl i baren når Daniel står der, for han skjenker meg bare på sambuca!!! :err:

Og de stakkars politifolkene som var innom fredag, var sikkert lettere sjokkskadd etter vi dro dem bort i campingvognen for å vise dem korsstingbroderiene vi hadde plassert utover hele vognen, mens Berit fortalte at hun var skuffet over maglightene deres, for de hadde ikke den helt voksne, største størrelsen :err:
User avatar
Daniel
Posts: 23
Joined: 29 Apr 2010, 11:06

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Daniel »

Vil takke alle som ble med oss på feiringen.
Vi har kost oss hele helgen.
Velkommen tilbake.

Daniel
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by Qonrad »

Takk til RMCR gutta for gjestfriheten dere alltid viser og lykke til med forsettelsen. Superfest og hyggelige folk. Været var endelig på deres side. Ser frem til neste begivenhet.

Ellers er det alltid hyggelig å bli hetset for teltoppslåing uten bruksannvisning...På et tidspunkt trodde jeg at jeg hadde kjøpt fluestenger og ikke et telt. Tror EndeligHD og jeg var utpekt som helgens mobbeoffer i teltleiren.. :err:

Eva...burde ha skjønt at det var dere som hadde kidnappet "polisen" siden de plutselig var søkk borte. Prøvde å finne dem siden de hadde feilparkert mitt i innkjørelsen og stengte for all trafikk.. :err:
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by 276ccm »

I løpet av fredagskvelden litt etter at det hadde blitt mørkt kom det kjørende noe som så ut som en vanvittig tøff sykkel.. men jeg fikk ikke sett den på nært hold før den kjørte igjen når det hadde blitt enda mørkere.. kunne se ut som noe som lignet litt på en Boardtracker, bare med sittehøyde lavere enn hjulene.. og det kunne se ut som smale 23 tommers hjul forran og bak.. og veldig laaang.. noen som har bilde av den sykkelen eller vet hvem det er.. hadde bare vært morsomt å sett den, for den så utrolig tøff ut.. :-) Anyone?
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by BikerEva »

Qonrad ble nå observert sittende på den....??
User avatar
EndeligHD
Posts: 78
Joined: 10 Mar 2010, 16:45

Re: Reckless Mc 10 års jubileum

Post by EndeligHD »

Qonrad wrote:
Ellers er det alltid hyggelig å bli hetset for teltoppslåing uten bruksannvisning...På et tidspunkt trodde jeg at jeg hadde kjøpt fluestenger og ikke et telt. Tror EndeligHD og jeg var utpekt som helgens mobbeoffer i teltleiren.. :err:

Teltene våre var jo de feteste på plassen, litt skeptisk til at mitt ble solgt til meg som et 2-manns telt, for god plass til meg og frøkna skal jeg vel ikke skryte på meg det var. Det hjelper jo heller ikke når BikerEva er ute med sine pøbelstreker å tar opp pluggene :twisted:

Tror nok lavvoen skal være innkjøpt og klar til neste sesong.

Ellers takk til Reckless og alle som var der for en kjempehelg, og håper vi snart ses igjen :D :rockon: :fest:
Post Reply

Return to “MC-treff”