Høyangbjørns sensommer party.

Offisielle treff, runs og parties.
Post Reply
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

Høyangbjørns sensommer party.

Post by jes70 »

Da var årets party overstått i nydelig vær på treffplassen. Husker ikke navnet på stedet. Masse folk, fordelt på telt, hytter, bobiler, biler, båter og varebiler. Tror det var 400+ besøkende som kom innom. Veldig bra. Live bandet på lørdagen gjorde stor suksess med sin blues/rock. Mat og ølpriser i høyeste laget, spesielt da de gikk tom for pommes frites. Du betalte da samme pris for kun burger, som du tidligere betalte for burgertallerken med salat og pommes frites. Hadde vært et ønske om flere muligheter til å dusje, for de som ikke ligger i hytte. Ser man bort fra dette, så var det et flott treff. Masse trivelige folk som jeg håper å treffe også neste gang.
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Høyangbjørns sensommer party.

Post by RoadKing »

Plassen heiter Norevikane og ligg mellom Lavik og Vadheim. Suveren plass å ha treffet på.
Været var topp ja, og masse trivelige folk :)

Er enig angåande maten. Utvalget var ikkje det beste, men pommes fritesn var ekstrem god! Savna sjølvsagt grillmaten, og egg & bacon til frukost (dette kom på bordet på søndag, men litt seint).

Ellers berre positive hendingar frå start til slutt! Fekk og tatovert meg på laurdag under nåla til Arild frå Let's Buzz i Bergen. Dyktig kar, og er kjempefornøgd med arbeidet han gjorde for å tilpasse stilen til ein annan tatovering eg har.

Søndagen var det promillekontroll så promilletestaren min gjekk seg varm ganske fort haha, men heilt greit så lenge lovens lange arm fekk begrensa pott til årets julebord :p

Ser allerede fram til neste års party der ute :)
Harleys don't leak oil, they mark their territory
Post Reply

Return to “MC-treff”