MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Offisielle treff, runs og parties.

Når kan du være med på weekend på Skjerdingen høyfjellshotell og hvor mange blir dere?

Poll ended at 25 Jan 2011, 15:16

23.-26. juni
3
8%
7.-10. juli
8
21%
14.-17. juli
6
15%
21.-24. juli
8
21%
1 person
1
3%
2 personer
9
23%
3 personer eller fler
0
No votes
Kan ikke komme...
4
10%
 
Total votes: 39

User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

Som noen av dere fikk vite på Dubliners lørdag har jeg i det stille planlagt å arrangere tur til Skjerdingen høyfjellshotell på Ringebufjellet, og med god hjelp fra andre har jeg forsøkt å finne ut hvilke helger som er minst travle med tanke på andre og større treff andre steder.

Hotellsjefen og jeg er skjønt enige om at å fylle tunet utenfor hotellet med motorsykler hadde vært sabla gøy.

Vi har kalt det HD-treff, men jeg synes alle som har moro av to hjul, enten det nå er HD, japser eller noe annet skal få være velkomne, til og med hvis ikke de kjører selv, så vi sier heretter Hurlumheitreff (for tobeinte og tohjulete), siden NRK-programmet "Fjols til fjells" ble tatt opp nettopp her.
http://no.wikipedia.org/wiki/Fjols_til_fjells

Jeg vil gjerne at de av dere som har lyst til å være med svarer på om foreslåtte datoer passer. Da kan vi legge det til en helg hvor det passer for flest mulig.

Omgivelsene er vakre, betjeningen er proff og hyggelig, maten er førsteklasses og stedet kalles med rette et hyggehotell, veldig uformelt og sosialt.

Straks jeg har fått bekreftet datoene fra hotellet vil det komme en invitasjon med priser og mer informasjon. Avskrekkende dyrt blir det slett ikke, og vi får full pensjon. Barprisene er også høyst levelige og rimeligere enn på de fleste steder jeg vet om.

Se http://www.skjerdingen.no" onclick="window.open(this.href);return false; og http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=101993438149" onclick="window.open(this.href);return false;,

Og så til det med liten skrift:
til info eier jeg en pitteliten andel av hotellet, men dette ble planlagt lenge før det skjedde, og er egentlig ikke relevant i denne sammenheng. Men da blir det itt'no tull, nå vet dere det.
Last edited by baremei on 24 Jan 2011, 19:12, edited 4 times in total.
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

Har endret pollen slik at flere helger kan velges.
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

Uæ! Jeg la til en liten ting i pollen, og dermed forsvant stemmene. Da lærte jeg det.

Kan de av dere som allerede hadde svart gjøre det en gang til, er dere snille? Så skal jeg holde lankene av fatet heretter.
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by Lykketrollet »

18-21 juli er midtuke.... ;)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by Guffen »

For et BRA forslag! Jeg håper virkelig dette blir noe av :-)
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

Lykketrollet wrote:18-21 juli er midtuke.... ;)
Uff! Hender det går litt for fort med litt for mye på en gang...
User avatar
Sharpeye
Posts: 502
Joined: 01 Aug 2010, 10:27

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by Sharpeye »

Skal prøve å få til dette ja. Sjekker opp med en kompis.
Sitat Arne Paulsen: En får leva så mye en orker så lenge man lever. For når du først er dau, da er du dau lenge.

-97 Heritage FLSTC-
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

Nå da - 21.-24. juli
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by Lykketrollet »

Sånn ja :-) Beste datoforslag for oss.

Hørtes kult ut når vi snakket om dette på lørdag, så vi får bare håpe det blir en helg vi kan være med... Krysser fingre for 21-24 :err: :err: :err:
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: MC-helg på Skjerdingen høyfjellshotell i sommer?

Post by baremei »

:shit:
Dere får virkelig unnskylde en selverklært og påstått nerd, altså, men etter å ha sittet med prekvalifiseringer og kravspeker i hele dag er jeg mildt sagt susete i hodet og gjør meg helt vekk.

Så jeg tenker på en kvart del om gangen og klarer ikke se slutten, men NÅ tror jeg at jeg er i mål. Kan noen være så snille å ta en kvalitetssjekk til? OG stemme på nytt...?
:?
Post Reply

Return to “MC-treff”