Treff 2011

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Treff 2011

Post by Erlend »

På tide å starte planleggingen av årets treffsesong. Hvilke treff er det som gjelder i år?

Selv har jeg som vanlig tenkt å få med meg Griserally i juni. Det er også godt mulig det blir en tur opp i Odal'n i mai og oppom hos Linc1 i juli. Og siden Hortenstreffet arrangeres ikke så langt unna der jeg bor, så skal jeg vel en tur innom der, også. Og så feirer HDOCN 25 år med jubileumstreff i Gudbrandsdalen i begynnelsen av juli - kan vel fort bli samme helga som treffet hos Linc1, det da...

Hva mer er det jeg burde prøve å klemme inn i kalenderen? Jeg er i utgangspunktet ikke så glad i kjempetreffene, så Superrally og slikt utgår for min del. Og jeg har ikke tid til å kjøre i dagevis for å være med på treff heller, men alt innenfor en dags kjøring hver vei fra Oslo er jo aktuelt.

Forslag?
Keep the rubber side down!
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Treff 2011

Post by Michelin »

Superrally, Griserally og Troll. Og det som måtte passe innimellom :)
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Treff 2011

Post by baremei »

Også Hurlumheitreffet, selvsagt!

http://hd-forum.no/viewtopic.php?f=19&t=1758" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Treff 2011

Post by Erlend »

Ja, selvfølgelig... :)
Keep the rubber side down!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Post by BikerEva »

High chaparrall i Sverige? Det har ihvertfall jeg lyst å få med meg, festlig treffplass og moro selv med campingvogn er min erfaring :)
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re:

Post by Assman »

BikerEva wrote:High chaparrall i Sverige? Det har ihvertfall jeg lyst å få med meg, festlig treffplass og moro selv med campingvogn er min erfaring :)
Det har jeg også hatt lyst til å dra på flere ganger, men det har aldri blitt noe av.
Når er det det er i år?
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Treff 2011

Post by Erik88 »

Campingvogn ? Du er på feil forum BikerEva !! :D
User avatar
kestrom
Posts: 236
Joined: 13 Mar 2010, 15:07

Re: Treff 2011

Post by kestrom »

High Chaparral er første helg i juni. Mulig det blir en tur dit i år :-)

http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=1 ... 00264&L=SE" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Treff 2011

Post by Lykketrollet »

baremei wrote:Også Hurlumheitreffet, selvsagt!

http://hd-forum.no/viewtopic.php?f=19&t=1758" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke nok med at du valgte jobbehelgen for Hurlumheitreffet..... det er Trash-treffet den helga også. Plutselig ser det ut til at man går glipp av 2 bra treff..... :(

Ellers begynner kalenderen å fylles opp. Gleder meg sinnsykt til sesongen, og første treff blir nok Evje siste helgen i april hvis været er ok.
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Treff 2011

Post by baremei »

Som jeg skrev på FB: hvis det er flere som heller vil ha det helgen etter er det mulig å flytte det, men det bør skje fort i så fall.

Så lenge man ikke skriver når man ikke kan og ikke sier noe om andre treff er det litt vanskelig for meg å vite. Ikke sant? ;)

Mulig du nevnte datoen som var opptatt når vi traff hverandre sist, men datoer og meg er en dårlig kombinasjon, jeg må ha det skriftlig OG i teskjemodus. :D
Post Reply

Return to “MC-treff”