Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by baremei »

Fatboy92 wrote:
Svima wrote:For min del så passer ikke datoen. Men så lurer jeg på om dere kjører E6 eller andre veier oppover...? Arrangementet høres jo knallbra ut etter mine ører
Samme for min del. Får nok ikke kjerringa med på treff denne sesongen :)
Dette er jo på hotell med dertil hørende ferdigredde senger, god mat og varmt og godt inne, om man vil. Det blir jo noe helt annet! ;)
Cyph3R
Posts: 95
Joined: 09 Mar 2010, 21:11

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by Cyph3R »

Har kjørt denne turen nå fra fredag til lørdag og overnattet på Skjerdingen. Virkelig flott tur og fine MC-veier over fjellet.
Det er kaldt der oppe enda. Sommeren har ikke tatt ordentlig tak i fjellet, så det anbefales å ta med ordentlige klær for uteaktiviteter.
Hyggelig hotell, med hyggelig betjening. Tar nok denne turen en gang til, men da mot slutten av august.
Cyph3R
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by baremei »

Hyggelig at du likte stedet.

Jeg kjører oppover torsdag formiddag - fra Jessheim.
Hvis noen vil slenge seg med og kjøre sammen med meg treffes jeg på 45889109. Værmeldingen ser ikke helt feil ut, fare for både sol og opphold på torsdag, og ca 20 grader.
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by baremei »

Husk at rom MÅ bestilles direkte til hotellet - se i startinnlegget for tråden. Mange har tenkt å ta det på sparket etter været, men vi trenger å kunne planlegge rombestilinger og matinnkjøp og setter pris på om du gir beskjed. Så får du heller avbestille om du ser at du ikke tar turen likevel. Takk!
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by baremei »

Responsen har vært mildt sagt laber, men nå kan dere angre likevel. ;)
Jeg kjørte oppover igår, og hadde nydelig, akkurat passe temperert oppholdsvær hele veien. Idag har vi bare hatt en bitteliten skur og flott kjørevær.

Vi er hele 3 personer på 'treff", men har det aldeles fortreffelig. God mat, hyggelig selskap i GeirH med kone og noen "ikke-hd-folk", fantastisk kjøretur over Friisvegen i dag. Imorgen blir det besøk på Glopheim kafé og en kjøretur til. En gjest til er på vei på sin sykkel fra Oslo, og det dumpet tilfeldigvis inn 2 damer på 2 hjul, fra hhv Nederland og Tyskland.
Igår spiste vi lettsaltet torsk med eggesmør og lettkokte gulrøtter, idag blir det litt forskjellig i buffeten. Og den kalde pilsen etter kjøreturen smakte fortreffelig!

16.-18. september blir det høy partyfaktor her, da kommer Dos Mosquitos og spiller fletta av oss .Da blir det arrangement fredag, "svinesti" på lørdag og så konsert. Hvis noen vil komme da er dere hjertelig velkomne, men det er ikke mange ledige rom igjen, så først til mølla-prinsippet gjelder.

Og som sagt: selv om vi er få koser vi oss stort, og GeirH med kone vil komme tilbake, for her synes de det var trivelig.
Sandman
Posts: 561
Joined: 09 Mar 2010, 23:38

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by Sandman »

Vi hadde nok vært der vi også om fruen hadde vært frisk. Håper dere koser dere stort. :-)
Ride safe, live free.
2002 Deuce m. PCIII, 4" forlenget front m 5 gr. rake. SE II slipons +++
User avatar
baremei
Posts: 113
Joined: 01 Jun 2010, 09:36

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by baremei »

Jeg vet dere hadde kommet om dere kunne, Sandman.

Nå er jeg hjemme igjen, etter en veldig, veldig hyggelig helg. Vi har fått kjørt flotte turer over fjellet, fått omvisning med smaksprøver av Nakenbad og Rypeøl på Atna bryggeri, drukket kaffe og spist wienerbrød på Glopheim kafè, drukket altfor mye øl, skravlet hull i hodet på hverandre, spist fantastisk god mat på hotellet og fikk til og med vasket syklene der.
Været har også vært bra - jeg fikk tre dråper på visiret torsdag, vi fikk en liten skur på slutten av kjøreturen fredag, det bøttet ned sen kveld og natt både fredag og lørdag, men da satt vi under tak ute og koste oss. På vei hjem i dag ble det også bare en liten skur, så to regndresser og fire par hansker var overflødig bagasje.

Takk til dere som møtte opp: Geirh med frue, Petra71 og Linc1'n med pode, Tonje, de nederlandske sykkeldamene som dumpet innom og til alle de andre på hotellet.

Vi kommer til å gjenta dette neste år, men til en annen tid. Kommer tilbake plutselig med mer.
User avatar
geirh
Posts: 22
Joined: 11 Mar 2010, 22:54

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by geirh »

Da er vi også hjemme igjen etter en kjempeflott langhelg på Skjerdingen Høyfjellshotell med bare hyggelige folk. Vi storkoste oss i allefall og kommer gjerne tilbake ved neste anledning.
gh

2010 Dyna Fatbob FXDFSE2
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Invitasjon til Hurlumhei HD-treff på Ringebufjellet

Post by Hera »

Et annet tidspunkt vil nok gjøre susen. Jeg foreslår neste års pinse.
Post Reply

Return to “MC-treff”