Griserally 2011

Offisielle treff, runs og parties.
Post Reply
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Griserally 2011

Post by Erlend »

Noen som har tenkt seg til Nesodden til helga? Selv er jeg der fra lørdag til søndag. :err:
Keep the rubber side down!
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Griserally 2011

Post by RoadKing »

Hadde planar ja, men eit bryllup som eg skal i blei flytta til denne helga :(
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Griserally 2011

Post by BikerEva »

Ja, men lommeboken er sterkt uenig og jeg synes ikke værmeldingen er den beste....
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Griserally 2011

Post by Michelin »

Må jo prøve på det
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Griserally 2011

Post by Lykketrollet »

Hadde vel i utgangspunktet tenkt oss dit, men har endret planene og dropper treffet. Når man må reise og sette opp telt 1 uke før tiden for å få bra plass.... da finnes det andre alternativer.
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Post by BikerEva »

Er det noe og? Var der for to år siden, kom uten telt, gikk fint det :)
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re:

Post by Lykketrollet »

BikerEva wrote:Er det noe og? Var der for to år siden, kom uten telt, gikk fint det :)
heheh, men jeg er gift vettu du Eva ;)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Griserally 2011

Post by Erlend »

Lykketrollet wrote:Hadde vel i utgangspunktet tenkt oss dit, men har endret planene og dropper treffet. Når man må reise og sette opp telt 1 uke før tiden for å få bra plass.... da finnes det andre alternativer.
De gravde ut et svært område nedenfor treffplassen i fjor, noe som økte antall teltplasser betraktelig. Litt steinete, men greit nok - det er jo et steinbrudd. Uansett drar man vel ikke på MC-treff for å sove. Men det er klart: vil du ha teltplass nede på stranda bør du nok minst være ute en uke i forveien, ja.
Keep the rubber side down!
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Griserally 2011

Post by Lykketrollet »

Erlend wrote:
Lykketrollet wrote:Hadde vel i utgangspunktet tenkt oss dit, men har endret planene og dropper treffet. Når man må reise og sette opp telt 1 uke før tiden for å få bra plass.... da finnes det andre alternativer.
De gravde ut et svært område nedenfor treffplassen i fjor, noe som økte antall teltplasser betraktelig. Litt steinete, men greit nok - det er jo et steinbrudd. Uansett drar man vel ikke på MC-treff for å sove. Men det er klart: vil du ha teltplass nede på stranda bør du nok minst være ute en uke i forveien, ja.
Er selvfølgelig ikke eneste grunn til at det ikke blir Griserally på oss :) Men jobbing og husvisninger kommer i veien (jada, vi ser fortsatt på garasjer med hus)...

Men kos dere alle som skal - jeg har allerede vært på 3 treff i år så meg er det ikke synd på ;)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Post by BikerEva »

Synd i oss som ikke får treffe dere da!! :)
Post Reply

Return to “MC-treff”