Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by HDag »

Noen som har tenkt seg til Lillehammer til helgen? Se: http://www.bikeweek.no/main_index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; for info.

Jeg skal i alle fall oppover. :err:
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Post by Guffen »

Jeg kommer hvis du lover at hjemmesiden blir bedre til neste år.
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by HDag »

Skal gjøre det jeg kan Guffen! :lol: Ser at det er visse mangler......
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Actionman
Posts: 52
Joined: 24 Mar 2010, 13:53

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by Actionman »

Klart jeg/vi skal oppover, dette er jo et høyde pungt!!!! :err:
Actionman
HOG Oslo Chapter
''Don't dream it, Do it!''
User avatar
TND883
Posts: 51
Joined: 09 Mar 2010, 23:33

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by TND883 »

Tar kanskje en dagstur innom for å titte på fredag. Fruen er ikke kjørbar på en liten stund pga velt og skade i skulderen. Er veldig spent på om det må betales full avgift for kun å stikke innom noen timer. Lurer også på om det er greit for alle "vestfarger" å komme inn. Ikke at det spiller noen rolle for egen del, men rent bikerpolitisk er jeg opptatt av det.
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by Guffen »

TND883 wrote:Tar kanskje en dagstur innom for å titte på fredag. Fruen er ikke kjørbar på en liten stund pga velt og skade i skulderen. Er veldig spent på om det må betales full avgift for kun å stikke innom noen timer. Lurer også på om det er greit for alle "vestfarger" å komme inn. Ikke at det spiller noen rolle for egen del, men rent bikerpolitisk er jeg opptatt av det.
Det har tidligere vært ganske stramt på det å betale, selv om du bare skulle inn å si "hei". Selv om du parkerer på utsiden. Kommer du i grilldress slipper du antakelig lettere inn, dersom du parkere ute av syne. Det er drøssevis med "sivile" som spaserer gjennom området.

Tidligere har jeg sett et fint og fargerikt fellesskap på Lillehammer, men med Sandefjord friskt i minne er det bra at du tar opp temaet.

Er det noen treffarrangører som føler seg kallet til å svare?
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by HDag »

I og med at jeg har fått ansvaret for vaktholdet denne gangen, er det et spørsmål jeg kan ta opp med folket i AT når jeg kommer opp i morgen.
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
TND883
Posts: 51
Joined: 09 Mar 2010, 23:33

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by TND883 »

HDag wrote:I og med at jeg har fått ansvaret for vaktholdet denne gangen, er det et spørsmål jeg kan ta opp med folket i AT når jeg kommer opp i morgen.
Undertegnede var vakt i inngangen for noen få år siden. "Oppdraget" var å slippe inn sivile, spesielt lokalbefolkning. Alle som hadde "biker/MC relatert bekledning" skulle betale full avgift uavhengig av hvor lenge de skulle inn å titte.
Dette ble en svært ubehagelig opplevelse, og jeg lovet meg selv at jeg aldri mer skulle være med på noe sånt. Lokale folk med barnevogn og besteforeldre tuslet gratis inn mens bl.a. medlemmer fra en lokal MC klubb ble avkrevd flere hundre kroner for bare å sette bena innenfor. Sistnevnte ble med god grunn dritsure av denne forskjellsbehandlingen.
Jeg håper årets opplegg tar høyde for å unngå slike episoder.
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by Hera »

TND883 wrote:
Undertegnede var vakt i inngangen for noen få år siden. "Oppdraget" var å slippe inn sivile, spesielt lokalbefolkning. Alle som hadde "biker/MC relatert bekledning" skulle betale full avgift uavhengig av hvor lenge de skulle inn å titte.
For en merkelig politikk. Hva var bakgrunnen for å diskriminere "sine egne" på den måten?
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Scandinavian Bike Week på Lillehammer

Post by Guffen »

Hera wrote:
TND883 wrote:
Undertegnede var vakt i inngangen for noen få år siden. "Oppdraget" var å slippe inn sivile, spesielt lokalbefolkning. Alle som hadde "biker/MC relatert bekledning" skulle betale full avgift uavhengig av hvor lenge de skulle inn å titte.
For en merkelig politikk. Hva var bakgrunnen for å diskriminere "sine egne" på den måten?
Bakgrunnen? Det er vel pengene, der som (nesten) over alt ellers. Synd men trist!
Post Reply

Return to “MC-treff”