Høyangbjørn's Sensommer Party

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Assman »

Er det noen fra Osloområdet som har tenkt seg på Høyangbjørn's Sensommer Party første helgen i september?
Jeg har abstinens for å få med meg et siste treff i sommer.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Jeg har planer om å reise opp, og hvis ikke den blir solgt har jeg fått låne en sykkel av Knut :-) Om alt går som det skal kan vi jo ta følge.. :-)
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re:

Post by Assman »

276ccm wrote:Jeg har planer om å reise opp, og hvis ikke den blir solgt har jeg fått låne en sykkel av Knut :-) Om alt går som det skal kan vi jo ta følge.. :-)
Ja, det hadde vært koselig. Da kan vi jo snakkes nærmere.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Michelin »

Jeg driver også og vurderer sterkt.... men må se an litt
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by BikerEva »

Synes dere alle bare har å stille, for nå er det en stund siden sist. Jeg drar om det ikke er meldt 300mm nedbør hele helgen, for jeg har ikke luftmadrass til teltet :err:
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Men du har luftliggeunderlag, så hvis du blåser skikkelig kraftig! :-) Hadde jo vært gøy om vi ble noen stk.. men jeg er jo litt avhengig av om sykkelen jeg skal låne blir solgt eller ikke.. I såfall blir det vel fly. Har tenkt å være der oppe en uke.. Tenker vel å kjøre tidlig fredag morgen, hadde egentlig planer om å kjøre til Bergen på torsdagen..
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re:

Post by Lariat »

276ccm wrote:Men du har luftliggeunderlag, så hvis du blåser skikkelig kraftig! :-) Hadde jo vært gøy om vi ble noen stk.. men jeg er jo litt avhengig av om sykkelen jeg skal låne blir solgt eller ikke.. I såfall blir det vel fly. Har tenkt å være der oppe en uke.. Tenker vel å kjøre tidlig fredag morgen, hadde egentlig planer om å kjøre til Bergen på torsdagen..
Burde ta deg en tur innom big dog butikken i åsane om du for tid 8-)
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Talk for at du tipset Lariat! :-) snakket med de på telefonen på torsdag og fredag, og får jeg mulighet skal jeg absolutt stikke innom. Virker som veldig hyggelige folk! :-)
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Lariat »

Vel treffet nermer seg tror eg tar meg en tur eg også om eg klarer å fikse rom på vadheim hotel frøs alt for jævligt i gudvangen til telt i gjenn :o
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Hotellet i Veim burde vel ikke være så stort problem, skulle jeg tro.. Eller kanskje mange som tenker som deg :-)
Post Reply

Return to “MC-treff”