Høyangbjørn's Sensommer Party

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re:

Post by Lariat »

276ccm wrote:Hotellet i Veim burde vel ikke være så stort problem, skulle jeg tro.. Eller kanskje mange som tenker som deg :-)
Problemet er at det har vert konkurs men vil prøve å få kontakt med nye eigeren i morgen finner ikke opprativ telefon nummer til hotellet Har fot navnet til eigeren så skal prøve i morgen .
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by 276ccm »

Sendte en melding til min bror som bor i Vadheim, og ba han sjekke ut tlf nummer :-) Så får vi se om det kommer svar...
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Lariat »

276ccm wrote:Sendte en melding til min bror som bor i Vadheim, og ba han sjekke ut tlf nummer :-) Så får vi se om det kommer svar...

Den e brun som di sier i bergen :D
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by 276ccm »

Assman, når tenkte du å kjøre? Fredag relativt tidlig morgen? Tenkte å høre med Tommy også.. han skal garantert oppover, så da blir vi kanskje tre stk hvertfall :-)
User avatar
RoadKing
Admin
Admin
Posts: 759
Joined: 10 Mar 2010, 16:15

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by RoadKing »

Blir nok ein tur i år og ja. Men tenker på å dra ut campingvogn på torsdagen, og så heim og hente sykkelen. Må ha sykkelturen i boks og :)
Alt for å glede sambuaren :p
Harleys don't leak oil, they mark their territory
User avatar
Lariat
Posts: 442
Joined: 10 Mar 2010, 17:43

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Lariat »

Jepp har bokket rom for meg og crissenatoren så vi kommer opp på lørdagen så tidlig som mulig 8-)
GRIP DAGEN FØR DEN TAR DEG 99%
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Noen andre som har tenkt å kjøre oppover? Med min retningsans kjørere jeg sikkert i en stor sirkel og havner i Drammen.. Hyggelig å ta følge med noen også da :-)
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re:

Post by Michelin »

276ccm wrote:Noen andre som har tenkt å kjøre oppover? Med min retningsans kjørere jeg sikkert i en stor sirkel og havner i Drammen.. Hyggelig å ta følge med noen også da :-)
Følger nøye med på yr og vurderer fortsatt å kjøre oppover tidlig på fredagen
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Bare si ifra, sender deg en PM når jeg kommer hjem med mitt mobilnummer. Jeg kjører nok fra Majorstua i 9 - 9:30 tiden. Har et lite ærend jeg må gjøre på morgenen først :-)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by BikerEva »

Når er dere fremme da sånn omtrent? Jeg kommer fredagen, kjører på ettermiddagen, kanskje jeg finner noen å kjøre sammen med også?
Post Reply

Return to “MC-treff”