Høyangbjørn's Sensommer Party

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Jeg vet ikke hvilken vei jeg skal kjøre en gang og den veien har jeg aldri kjørt tror jeg :-) Teori og praksis går nok ikke helt hånd i hånd, men i følge kartet på nettet skal jeg bruke litt over seks timer, pluss litt pauser for kroppen... Så kanskje 18 - 19 tiden!?

Noen som har kjørt den veien før, og vet sånn ca hvor lang tid det tar?
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Post by BikerEva »

Uten å ha sjekket kartet kjører du vel E16, Rv52 Hemsedal (for filefjell-e16 over fjellet er gørr) også svinger du vel av i Lærdal istedetfor å dure til Bergen?
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by 276ccm »

Det ser vel fornuftig ut.. tenkte denne veien: http://kart.gulesider.no/m/aZkc4

Har akkurat hentet sykkelen og sveipet innom Biltema for å kjøpe sånne regntrekk til Støvlene, men siden det hadde sluttet å regne tok jeg de i sekken, og vips kom regnet tilbake, så nå er jeg søkk våt.. :-)
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by BikerEva »

6 timer og 40 minutter til Lavik, ifølge Gulesider. Når JEG kjører langt på tur, er hastigheten større enn med bil, da det er lettere å dure forbi lusekjørere og man slipper å ta hensyn til fotobokser. Men så er det begrenset hva ræven tåler, og jeg kommer 20 mil på en tank. Stoppene mine består da av bensinfyll og en hurtigrøyk med to slurker PepsiMax til, og jeg bruker omtrent samme tid som med bil om det ikke pisseregner da....for da kjører jeg som en kjærring på sykkel, og jeg stopper aldri når jjeg kjører bil.
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Michelin »

BikerEva wrote:Når er dere fremme da sånn omtrent? Jeg kommer fredagen, kjører på ettermiddagen, kanskje jeg finner noen å kjøre sammen med også?
Møtes på Gol da? :err:
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
Michelin
Posts: 149
Joined: 09 Mar 2010, 22:58

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by Michelin »

276ccm wrote:Det ser vel fornuftig ut.. tenkte denne veien: http://kart.gulesider.no/m/aZkc4

Har akkurat hentet sykkelen og sveipet innom Biltema for å kjøpe sånne regntrekk til Støvlene, men siden det hadde sluttet å regne tok jeg de i sekken, og vips kom regnet tilbake, så nå er jeg søkk våt.. :-)
Ser veldig ut som den veien jeg vurderte og ja.... Kansje møtes på Noresund? Nå er det jo også meldt litt bedre vær på fredagen :)
Michelin er bare et dekknavn
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Post by 276ccm »

Det kan vi, må bare finne ut hvor det er og hvor lang tid jeg bruker dit sånn ca.. :-) kan ikke du sende meg nummeret ditt, så meldes vi?

Marius
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by BikerEva »

Vel overstått fest, fytti grisen for en våt fornøyelse! Det pisseregnet HELE helgen, men artig var det nå lell :D
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by 276ccm »

Men du kom jo inn og sa at nå hadde det gitt seg å regne.. var det bare tull det da? ;-) Gøy helg, men glad jeg ikke skulle kjøre så langt hjem.. enda!
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Høyangbjørn's Sensommer Party

Post by BikerEva »

Nei, det var pause på noen minutter da. Også mener jeg det var en liten pause da de drev og stemte trommene, for da rømte jeg utenfor en tur :)
Post Reply

Return to “MC-treff”