Linc1`s 4 th of July

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
TND883
Posts: 51
Joined: 09 Mar 2010, 23:33

Re: Linc1`s 4 th of July

Post by TND883 »

Hei og takk for et kjempeopplegg på lørdag, fikk dessverre ikke anledning til å nyte den edle drikk med inkludert overnatting denne gangen. Men turen på lørdag var uforglemmelig. Kultur, humor og flotte veier gjorde det til en opplevelse av de sjeldene. Damen på 93 år som fikk seg en kjøretur på Eidsvoll vil jeg aldri glemme!
Takk til Linc1 Tours og resten av vertskapet som står for dette!
User avatar
Petra71
Posts: 159
Joined: 11 Mar 2010, 22:37

Re: Linc1`s 4 th of July

Post by Petra71 »

TND883 - den dama var helt rå!! Moro at det finnes de som griper muligheten når de får den. Hu her var skikkelig tøff.
Synd dere ikke hadde muligheten til å være med utover kvelden, men vi får tro det kommer ny mulighet for det til neste år. Dessuten er det ikke vanskelig å arrangere noe som helst for en så positiv gjeng med HD-entusiaster.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Linc1`s 4 th of July

Post by Svima »

Petra71 wrote:TND883 - den dama var helt rå!! Moro at det finnes de som griper muligheten når de får den. Hu her var skikkelig tøff.
Synd dere ikke hadde muligheten til å være med utover kvelden, men vi får tro det kommer ny mulighet for det til neste år. Dessuten er det ikke vanskelig å arrangere noe som helst for en så positiv gjeng med HD-entusiaster.
Kjempebra at dere vurderer å fortsette tradisjonen, du vet, jeg blir jo bare lenger og lenger utover, kanskje jeg til og med har skyss neste år :err:

Takk for et par kjempekoselige kvelder der ute, ser frem til neste gang!
/ Svima
User avatar
Petra71
Posts: 159
Joined: 11 Mar 2010, 22:37

Re: Linc1`s 4 th of July

Post by Petra71 »

Svima wrote:
Petra71 wrote:TND883 - den dama var helt rå!! Moro at det finnes de som griper muligheten når de får den. Hu her var skikkelig tøff.
Synd dere ikke hadde muligheten til å være med utover kvelden, men vi får tro det kommer ny mulighet for det til neste år. Dessuten er det ikke vanskelig å arrangere noe som helst for en så positiv gjeng med HD-entusiaster.
Kjempebra at dere vurderer å fortsette tradisjonen, du vet, jeg blir jo bare lenger og lenger utover, kanskje jeg til og med har skyss neste år :err:

Takk for et par kjempekoselige kvelder der ute, ser frem til neste gang!
Nå var det jo 3. året, og DA har det blitt en tradisjon. Og enda bedre: Det blir jo bare bedre og bedre for hvert år :) Neste år blir det full rulle :)
Post Reply

Return to “MC-treff”