HOG NR i Halden

Offisielle treff, runs og parties.
Post Reply
User avatar
arnehk
Posts: 27
Joined: 30 Jul 2010, 14:32

HOG NR i Halden

Post by arnehk »

Se hvem jeg fant!
ImageUploadedByTapatalk1402775541.731698.jpg
ImageUploadedByTapatalk1402775541.731698.jpg (306.53 KiB) Viewed 6286 times
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: HOG NR i Halden

Post by Hera »

Et særdeles heldig funn, hyggelig å treffe deg igjen, Arne!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: HOG NR i Halden

Post by Svima »

Plutselig, helt ut fra intet, og i absolutt siste liten kastet jeg og samboeren min oss på hver vår sykkel og kjørte til treffet lørdag ettermiddag. Fra Årnes via Aurskog og Ørje tok turen drøyt 3 timer ned, vi var fremme ca halv seks.
Hele sentrum var sperret av og det var sykler parkert i lange rekker i alle gatene rundt scenen, et ganske imponerende stort område.
Utrolig nydelig vær og mye folk og sykler, det var en fin kveld i Halden:)
Veldig hyggelig å treffe ArneHK igjen, lenge siden! Og Hera og mannen selvfølgelig, tusen takk for kvelden :)

Vi hadde gått låne en Softail til samboeren min for anledningen, en eldre god årgang som har vært pent stelt og lite brukt. Alltid "spennende" å låne, og det ble desverre en uheldig avslutning på turen hjem. Vi stoppet omtrent halvveis hjem for å vurdere veivalg og oppdaget at fremhjulet var i ferd med å bli flatt. Et forsøk med dekkskum holdt ikke mer enn et par km, og det endte med to timer venting i grøftekanten på redning. Tre og en halv time senere hjem til hunder og barn var kjedelig, vi hadde planlagt en liten snartur så effektiv at de nesten ikke merket vi var borte.... Men det ble ikke som planlagt, "lesson learned"
Nå skal sportsteren min få ny sal ved neste oppgradering, for om førerdelen er hard, er passasjerdelen skadelig. En drøy time hjem to på pers på den var egentlig i lengste laget. Det var en liten ttøst at det var litt romantisk å sitte bakpå :D
/ Svima
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: HOG NR i Halden

Post by Svima »

Noen bilder fra turen
Attachments
Venter på hjelp
Venter på hjelp
image.jpg (3.06 MiB) Viewed 6253 times
Fra toppen av Fredriksten
Fra toppen av Fredriksten
image.jpg (7.62 MiB) Viewed 6253 times
image.jpg
image.jpg (2.65 MiB) Viewed 6253 times
/ Svima
Post Reply

Return to “MC-treff”