Mjøsa Rundt

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Mjøsa Rundt

Post by Svima »

Jeg og Hera med følge tok turen til Hamar og ned til Nebbenes i dag, og var med kortesjen. Litt kjølig og vått men vi hadde en fin tur allikevel. Hadde jeg ikke vært såpass kald på Nebbenes hadde det blitt en ovei hjem også for jeg var kjørelysten i dag, men nå skal det bli godt med en varm dusj istedet :D
Det var mye folk og sykler på Hamar som trosset været, og greit oppmøte på Nebbenes også, selv om det var mer glissent enn i fjor...
/ Svima
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Mjøsa Rundt

Post by Lykketrollet »

All ære til dere som har vært på tur i dag. Jeg tar ikke på regndress for kosekjøring lenger, så vi har vært ute med bil i dag :oops:
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Borgen
Posts: 170
Joined: 13 Mar 2010, 14:46

Re: Mjøsa Rundt

Post by Borgen »

Helt utrolig det regnet som FAE.... på Mogreina men beit tenna sammen og dro til Nebbenes med sykkelen og der var utorlig nok flere steder med TØRR asfalt og ikke rein :D :D men kaldt som fy :evil: så da blei det en liten tur idag alikevell gitt......så rett hjem og vaske biken og nå er det en grunn Whiskey og kald øl :twisted: :twisted: :twisted:
Lev som en hver dag skulle være den siste.....
Mvh Borgen
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Mjøsa Rundt

Post by Hera »

Årets Mjøsa Rundt ble en kjølig og hyggelig fornøyelse. Temperaturen var 4 grader da vi startet, og det ble kaldere underveis. Det var mye regn og sludd, men også partier med opphold. På Jessheim plukket min mann og jeg opp Svima og mannen hennes. Tusen takk for godt selskap!
Heldigvis var det bare lett yr (sludd) på Hamar, så det gikk bra å rusle rundt og se på folkelivet.

Her er noen bilder.

Image

En fornøyd Svima og mannen hennes.


Image

Torget. Mye mindre oppmøte enn i fjor, men likevel mye folk og MC-er.

Image

Denne Goldwingen var flott!

Image
Last edited by Hera on 01 May 2010, 20:13, edited 2 times in total.
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Mjøsa Rundt

Post by Hera »

Image

Min kjære

Image

Like før fellesstarten

Image

Veldig godt samarbeid med politiet. Denne politibilen lå forann kortesjen, og stanset øvrig trafikk inn på E6 så MC-ene fikk kjøre uhindret.

Image

Fellesstart

Image



Image

Pga veiarbeider var samlingen ved Minnesund flyttet til Nebbenes kro.
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Mjøsa Rundt

Post by Hera »

Lykketrollet wrote:All ære til dere som har vært på tur i dag. Jeg tar ikke på regndress for kosekjøring lenger, så vi har vært ute med bil i dag :oops:
Jeg har heller ikke på regndress. Rukkaen min holder meg tørr, så jeg slipper å tenke på sånt. Men siden jeg ikke har regntrekk til hanskene, bruker jeg å ha med et reservepar.
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Mjøsa Rundt

Post by Svima »

Supre bilder Hera! Takk for turen ja, storkoste meg tross været, selv med 9 lag med klær :lol:
/ Svima
User avatar
276ccm
Posts: 1463
Joined: 08 Mar 2010, 16:12

Re: Mjøsa Rundt

Post by 276ccm »

Morsomt å se bilder fra turen.. skulle gjerne vært med dere :-)
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Mjøsa Rundt

Post by Svima »

276ccm wrote:Morsomt å se bilder fra turen.. skulle gjerne vært med dere :-)
Du skulle sagt det så kunne du få sitte på ;)
/ Svima
User avatar
Erik88
Posts: 51
Joined: 13 Mar 2010, 19:21

Re: Mjøsa Rundt

Post by Erik88 »

Spenstig å dra ut på tur i det drittværet som var idag !! :D
Post Reply

Return to “MC-treff”