Det nye treffet i Østfold?

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Det nye treffet i Østfold?

Post by BikerEva »

Assman, snakker man dags/kveldstur eller overnatting? Jeg burde VIRKELIG ta meg en tur da det kommer masse kjentfolk fra Bergen, men jeg har ikke tid til noe fyllesyke denne helgen og kan uansett ikke dra før lørdag...
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Det nye treffet i Østfold?

Post by Assman »

BikerEva wrote:Assman, snakker man dags/kveldstur eller overnatting? Jeg burde VIRKELIG ta meg en tur da det kommer masse kjentfolk fra Bergen, men jeg har ikke tid til noe fyllesyke denne helgen og kan uansett ikke dra før lørdag...
Jeg og Tommy kommer med to telt, et lite tomannstelt og ett stort telt uten bunn, og skal da selvfølgelig overnatte.
Hvilket telt vi bruker kommer an på vær og fuktigheten i bakken der vi finner teltplass.
Kommer du uten telt skal vi nok finne plass til deg.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Det nye treffet i Østfold?

Post by BikerEva »

Uuurgh, får se hva jeg får tid til! Har plutselig pådratt meg en hest som trenger stell og trening....

Har telt og sånt fjas selv, men kjenner meg selv såpass godt at jeg VET jeg ikke er oppegående kl 7 søndag morgen om jeg har overnattingsmulighet. Eller, det kan godt hende jeg ikke har LAGT meg da :err:
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Det nye treffet i Østfold?

Post by Assman »

BikerEva wrote:Uuurgh, får se hva jeg får tid til! Har plutselig pådratt meg en hest som trenger stell og trening....

Har telt og sånt fjas selv, men kjenner meg selv såpass godt at jeg VET jeg ikke er oppegående kl 7 søndag morgen om jeg har overnattingsmulighet. Eller, det kan godt hende jeg ikke har LAGT meg da :err:
Hehe, da har du et dilemma :err:
Koselig hvis du kommer da.
Livet er en dans på roser........barbeint
Post Reply

Return to “MC-treff”