Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
Lykketrollet
Posts: 222
Joined: 09 Mar 2010, 23:34

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Lykketrollet »

Er planen for de fleste her å komme i bil/sykkel? De reklamerer jo med godt i glasset etterpå.... :)
Hilsen fra Lykketrollet

Carpe Diem!
Loud Pipes Save Lives!
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Svima »

jeg må desverre kjøre selv i alle fall, gubben har nattskift så jeg må reise senest 9 :(
/ Svima
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Hera »

Jeg kommer i bil. Det gode i glasset får jeg heller ha til gode en annen gang. LazyBoyz ligger ikke akkurat så gunstig til med tanke på å ta taxi/kollektivmidler.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by BikerEva »

Svima wrote:
BikerEva wrote:Kan noen ringe de late gutta når det nærmer seg fredag, og be dem sørge for at jeg ikke går på snørra på isen når jeg ankommer på to hjul?

Jeg har nemlig bestemt meg for at DET må være en standsmessig måte å ankomme noe slikt på! (Gubben sa han evt kunne hente både meg og sykkelen med lastebilen når vi skulle hjem igjen, men så lenge det ikke snør, burde det gå greit :mrgreen: )
Jeg tenkte akkurat på det samme....men det er spådd regn og noe kjølig så jeg tror ikke jeg skal friste sjebnen de 5 milene på motorveien... :? Men det er flott hvis du tør, bare ta det pent :)
Regn? Kjølig? Hvem har bestilt det? Da blir det isåfall bil, jeg gidder ikke kjøre MC i regn dersom jeg har bil tilgjengelig 8-)
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Hera »

Jeg vil se an vær og føre, men er inne på tanken om å ta MC-en opp dit, jeg også. Får ta det litt på sparket om det blir 2 eller 4 hjul.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by BikerEva »

Samkjøre om vær og føre tilsier det? :)
User avatar
Hera
Posts: 489
Joined: 09 Mar 2010, 21:19

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Hera »

BikerEva wrote:Samkjøre om vær og føre tilsier det? :)
Ja, kanskje det?
User avatar
Svima
Posts: 1437
Joined: 08 Mar 2010, 13:32

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by Svima »

BikerEva wrote:
Svima wrote:
BikerEva wrote:Kan noen ringe de late gutta når det nærmer seg fredag, og be dem sørge for at jeg ikke går på snørra på isen når jeg ankommer på to hjul?

Jeg har nemlig bestemt meg for at DET må være en standsmessig måte å ankomme noe slikt på! (Gubben sa han evt kunne hente både meg og sykkelen med lastebilen når vi skulle hjem igjen, men så lenge det ikke snør, burde det gå greit :mrgreen: )
Jeg tenkte akkurat på det samme....men det er spådd regn og noe kjølig så jeg tror ikke jeg skal friste sjebnen de 5 milene på motorveien... :? Men det er flott hvis du tør, bare ta det pent :)
Regn? Kjølig? Hvem har bestilt det? Da blir det isåfall bil, jeg gidder ikke kjøre MC i regn dersom jeg har bil tilgjengelig 8-)
Tror det er Yr.no som sier det, to plussgrader og regn kan bety driiitglatt på kvelden :( Men lykke til hvis dere tenker å "sykle" jeg skulle gjerne gjort det samme!
/ Svima
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Damenes aften hos Lazy Boyz 19. Mars

Post by BikerEva »

Nå står sykkelen på lading ihvertfall. Men tror den må få en dag eller to, pinglelader (Jeg MÅTTE jo finne nøkkelen og prøve å starte. Men den var så tom at det lyste ikke i lykten omtrent :))
Post Reply

Return to “MC-treff”