Griserally 2010

Offisielle treff, runs og parties.
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Griserally 2010

Post by BikerEva »

Og jeg er så sur på sykkelen min at jeg ble hjemme. Å komme i bil var for dumt. Ikke hadde jeg penger til telt heller (blakk, ja!!) :err:

I tillegg til at jeg tror kanskje jeg ikke er glemt enda etter Hydras fest i vinter :err:

Håper dere har hatt det kjekt, jeg vil helst ikke høre om det :err:
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re: Griserally 2010

Post by TonjeP »

BikerEva wrote: Håper dere har hatt det kjekt, jeg vil helst ikke høre om det :err:

Egentlig var det vel ikke så bra Eva :shock: Solbrent på nesen og skulderen, i tillegg til maur i teltet :roll: Makan til fiaskohelg liksom *trøste trøste og jugakors bak ryggen* :heh:
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Griserally 2010

Post by Guffen »

Svidde pølser, doen stanka, folk knakk rygg og bein, enten regna det eller så svei det i knotten, noen hadde test i sideveska for å finne ut hvor myk en bremyk kunne bli, vannet var kaldt, steinene harde og helga var ALT FOR KORT!
User avatar
TonjeP
Posts: 83
Joined: 09 Mar 2010, 23:05

Re: Griserally 2010

Post by TonjeP »

Guffen wrote:Svidde pølser, doen stanka, folk knakk rygg og bein, enten regna det eller så svei det i knotten, noen hadde test i sideveska for å finne ut hvor myk en bremyk kunne bli, vannet var kaldt, steinene harde og helga var ALT FOR KORT!

Gosj Guffen, Hadde glemt alle detaljene om kjedelig det egentlig var :oops: Bremykt godgjort i solen et par døgn i sideveske lukter IKKE godt :o
For livets glade gutter går solen aldri ned, ei heller for jentene !!!

TonjeP
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Griserally 2010

Post by Guffen »

I all elendigheta ble helgen reddet av godt og gjestfritt selskap i nabolaget. Med sporadiske innslag av svensker med håndveske, ukjente sovende menn på tomta, kjemiske eksperimenter (vellykkede) og et sprudlende og hyggelig vertsskap med prospects.
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Griserally 2010

Post by Erlend »

TonjeP wrote:Åh... Hvilket arrangement :D Hvorfor er det ikke Griserally oftere spør nå jeg. Litt skjelven, men like fullt euforisk idag etter atter en upåklagelig helg :mrgreen: En liten regnskyll på fredag gjør ikkeno når en har gutter som fixer camp med partytelt på forhånd.

Om noen skulle være i tvil har det altså vært en flott helg med glade festdeltagere og forumfrender :err: Synd at tenoren fikk stemmeproblemer på fredag, men pytt. Erlend så ut til å kose seg likevel. Det samme tror jeg gjelder både Guffen og MIchelin, men de skal få lov til å snakke for seg selv :err:
Joda, vanskelig å ikke kose seg i så godt selskap. Vertskapet imponerte som vanlig med stor gjestfrihet og et særdeles godt planlagt og tilrettelagt treff - jeg stiller helt klart neste år, også. Da forhåpentligvis på scenen og med en vokalist som virker.

Ellers var det hyggelig å møte både nye og gamle forumdeltagere. Tror jaggu vi fikk et par nye medlemmer i helga også, jeg. :mrgreen:
Keep the rubber side down!
Post Reply

Return to “MC-treff”