HD Østfold, servicepriser

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

HD Østfold, servicepriser

Post by Coldman »

Har bare vært innom HD Østfold en eneste gang og aner ikke noe som helst om dem, men synes det er positivt at de legger ut prisene på service.

For øvrig synes jeg innholdet og nytteverdien av de forskjellige forhandlernes hjemmesider varierer sterkt, og for å være ærlig synes jeg vel de fleste kunne fått litt mer utav det. Ikke akkurat noe å rope hurra for.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
Münsterjeger
Posts: 112
Joined: 10 May 2010, 20:32

Re: HD Østfold, servicepriser

Post by Münsterjeger »

Takker! Den var kjekk. Er for øvrig enig med deg i at hjemmesidene er ikke verdt noe annet enn å finne kontaktinfo...

Prisene på service skal vel ikke ventes å variere fra sted til sted?
User avatar
HD-Per
Posts: 101
Joined: 03 Aug 2010, 23:52

Re: HD Østfold, servicepriser

Post by HD-Per »

Dette er vel eks. mva. kanskje.....Jeg hadde 1600 service på min noen uker tilbake hos LB og de tok 3192,- eks. mva.
User avatar
TND883
Posts: 51
Joined: 09 Mar 2010, 23:33

Re: HD Østfold, servicepriser

Post by TND883 »

VROD hadde noen saftige priser ved 16´´ og 32``!

Nesten litt rart at priser blir oppgitt uten mva. Det er vel svært få som har intreresse av dette! Det som teller er vel hva folk trekker fra kortet....

Forøvrig synes jeg slik informasjon på forhandlernes nettsider er nyttig informasjon.
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: HD Østfold, servicepriser

Post by Coldman »

Det er nok priser med mosm.
Moms og eventuelle andre avgifter skal være inkludert i de oppgitte prisene ved salg av varer og tjenester som retter seg mot forbruker, sier markedsføringsloven.

Men... man skal vel ha service etter 32.000 også. Det har de ikke priser på. Hadde nettopp min på 40.000-service + nytt bakdekk hos HD Vestfold. Kosta nå litt det også. Heldigvis er nedsalta (eller heter det nedsylta?) i penger, så slikt tenker jeg ikke noe på. :cry:
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”