Fantasisk service!

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Fantasisk service!

Post by HDag »

I slutten av mai fjor måtte jeg skifte startercluthen på Road Kingen. Arne på Custom Service i Oslo tok jobben kjapt og greit og for en grei pris. For ca 4 uker siden merket jeg at den begynte med de samme symptomene igjen og tidligere denne uken ringte jeg Custom Service og fortalt at nå er starterclutchen i ferd med å ryke igjen. Arne ba meg komme innom neste uke så skulle han få tatt den.
På fredag ettermiddag var jeg innom Lazy Boyz og ordnet litt til Open House. Når jeg skulle hjem rundt kl 3 ville ikke sykkelen starte i det hele tatt, starteren slura og uansett hva jeg prøvde funka det ikke. Jeg snakket med John på verkstedet til LB og de bekreftet at det var nok starterclutchen som hadde tatt kvelden. Morsomt - kl 3 på fredag ettermiddag.
Jeg ringte Arne på Custom Service og han ba med prøve å få startet sykkelen og komme ned til han med den. Et par av gutta på LB hjalp meg å dytte i gang og jeg kom med ned til Custom Service. Jeg spurte Arne når han kunne få tatt sykkelen og regnet med at den var klar på mandag og sa at jeg kunne låne sykkelen hans i helgen. Det var bedre å kjøre BMW'en hans enn å ringe hjem å bli hentet i fredagsrushet så jeg takket ja, satte meg på sykkelen og dro av gårde og var hjemme ca kl 4. Kl 5 ringer Arne og sier at sykkelen er klar. Jeg spør om jeg kan hente den nå og sier at jeg er der innen halv seks og han sier det er greit. Sykkelen var klar, helgen var reddet takket være fantastisk service fra Arne og Custom Service (det er heller ikke første gang de har reddet meg i nøden).

All honnør til Arne!! Takk!
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
Guffen
Posts: 626
Joined: 10 Mar 2010, 08:06

Re: Fantasisk service!

Post by Guffen »

Helt fantasisk! Det er snart slik at den typen service bare er noe man hørte om fra gamle dager. Heder og ære til Arne&Co.
User avatar
kestrom
Posts: 236
Joined: 13 Mar 2010, 15:07

Re: Fantasisk service!

Post by kestrom »

Godt å høre at det fortsatt eksisterer slike :D
Cyph3R
Posts: 95
Joined: 09 Mar 2010, 21:11

Re: Fantasisk service!

Post by Cyph3R »

Også er det litt opp til oss at vi skal ha det slik i framtiden også, ved å sørge for at de fortsatt kan drive på, rett og slett ved å la dem få gjøre det de er gode på, skru Harley og kundeservice.
Cyph3R
2001 HD FLSTCI Heritage Softail Classic
...men det e' flott det! Sånn som ungdommen like'
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Fantasisk service!

Post by BikerEva »

Jeg mener å ha lest her at de har sympatiske priser på dekk også, så jeg skal handle dekk hos dem før neste sesong!
User avatar
Qonrad
Posts: 558
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Fantasisk service!

Post by Qonrad »

Utrolig til kapasitet og serviceinnstilling på denne mannen. Var det en garantisak mot Arne..?
Stusset bare litt siden du var hos LB at den ikke ble trillet inn der og fikset.
Det går bra til slutt. Er det ikke bra, så er det ikke slutt.
User avatar
HDag
Posts: 90
Joined: 09 Mar 2010, 22:44

Re: Fantasisk service!

Post by HDag »

Qonrad wrote:Utrolig til kapasitet og serviceinnstilling på denne mannen. Var det en garantisak mot Arne..?
Stusset bare litt siden du var hos LB at den ikke ble trillet inn der og fikset.
Arne skulle sjekke med HD i og med at det var så kort tid siden jeg hadde byttet og at det etter all sannsynlighet var det en garantisak. Det var derfor at han ville ta det selv i stedet for at LB skulle gjøre det og at han evt. måtte betale for den jobben de hadde gjort.
Jeg var også først interessert å få tatt det hos LB selv, men da hadde jeg ikke fått gjort det så raskt som hos Arne uansett.
"Ride Safe"
Electra Glide Ultra Classic 2010
User avatar
tutte
Posts: 1591
Joined: 09 Mar 2010, 20:01

Re: Fantasisk service!

Post by tutte »

Det ligger i navnet: "Lazy vs Service" :lol: :lol: :lol:
Man skal ikke plage andre
man skal være grei og snill
og forøvrig kan man gjøre som man vil.
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”