Importere deler

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
User avatar
BikerEva
Posts: 882
Joined: 11 Mar 2010, 09:22

Re: Importere deler

Post by BikerEva »

Har bare gode erfaringer med TNTharley.com.
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Importere deler

Post by Hanlucky »

Som jeg nevnte på det gamle forumet så Har jeg handlet hos https://www.mandmcycles.com/homepage.htm" onclick="window.open(this.href);return false; sammen med en kompis mange ganger og har til dags dato aldri hatt noen som helst problemer.
Er det noe man ikke finner i listene hos dem, eller lurer på hva som passer og ikke passer, sender vi mail og dem fixer dette for oss til en rimelig penge.
Så disse skal brukes mange ganger fremover...ANNBEFALES :D :D :D :D
Raskere enn sin egen.....
Rider
Posts: 142
Joined: 10 Mar 2010, 16:28

Re: Importere deler

Post by Rider »

Det jeg liker aller best hos http://www.hmhd.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
er selve hjemmesiden. Oversiktlig og fine bilder på så godt som alle deler. Lett og velge grupper med deler, og så sitte og se på bildene til man finner akkurat den delen man har lyst på. I tillegg kan man selv velge mellom forskjellige fraktmetoder.
Har flere ganger sendt dem mail med spørsmål, og de er veldig hjelpsomme. Har aldrig fått feil varer, og tiden er 2-3 uker.
Et godt tips til alle er å ta kopi av handlekurven rett før man betaler, slik at dersom det senere skulle oppstå tvil har man i alle fall denne å vise til. Nå får man jo gjerne også en ordrebrekreftelse på mail som bør gås nøye igjennom, men det blir fort mye styr.
Kjører skjelden korteste vei. Når jeg er fremme er turen over.
FLHTCUSE
User avatar
DaddyCool
Posts: 755
Joined: 09 Mar 2010, 18:30

Re: Importere deler

Post by DaddyCool »

DaddyCool wrote:
Chris wrote:
DaddyCool wrote:Dårlig: DemonsCycle
God: Debrix, KC Internatinal

Kjøpte endel fra American Classic Motors i går, så får vi se hvordan det går;)
ACM har jeg kjøpt mye deler fra. Kjempefornøyd hver gang!
Har prøvd å få kontakt med ACM i to dager. Delene er bestillt og pengene er hos forhandler: ordrestatus = 0 og ingen respons fra dem. Lovende greier :shock:
Oppdatering: Hentet ordren på posten i dag. ACM har sendt meg feil styre - "jippi", dvs. krom istedet for sort. Fikk heller aldri noe respons på de flere tidligere mailene jeg har sendt dem. Har mailet dem nettopp nå for å se hva de ønsker å gjøre for å rette opp i feilen sin. Klart en risiko å ta når man handler på nett, men plukkfeil kan jeg som kunde ikke se meg ansvarlig for så nå venter jeg spent på (å ikke få??) svar fra dem....

Er ikke like fornøyd med ACM som Chris er :(
Male masculine icon...athletic godlike clone
User avatar
Tor2502
Posts: 34
Joined: 03 Jul 2011, 10:26

Re: Importere deler

Post by Tor2502 »

Team Lautus Motor,Gladstone OREGON har jeg handlet en del av , god service , hjelpsomme, kjapt expidert. Anbefales.

http://www.latus-harley-davidson.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
13 HD Roadking 110th aniversary (produsert i 1750 eks)
06 HD V-rod vrscse2 CVO -SOLGT-
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Importere deler

Post by Coldman »

DaddyCool, hva slags styre er det? Jeg vurderer å bytte mitt.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
panser
Posts: 58
Joined: 20 Apr 2010, 14:54

Re: Importere deler

Post by panser »

Er det noen som har benyttet Jireh cycles? Ser ut til at de har veldig gode priser i forhold til f.eks JP? Er på jakt etter ett godt/trygt firma som forhandler kam fra V-thunder :-D Tror det vil bli ett fint tilskudd til evo'n :-)
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”