C&C Rider, Arendal

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

C&C Rider, Arendal

Post by jes70 »

Vil bare få anbefale på det sterkeste, Jon Inge 'Doc', som driver denne butikken her. Her får jeg den servicen som HD forhandlerene aldri har kunnet tilby, med mindre du skal kjøpe ny sykkel. Alltid trivelig å ta seg en tur innom for en kaffe og en prat. Han bygger og ombygger sykler, og får dette godkjent. En som vet hva han driver med. Han har mye kontakter og skaffer det aller meste av deler. I tillegg til HD, holder han også på med classisk engelsk og japansk. En ildsjel som det skulle vært flere av.
Sjekk denne siden:

http://www.ccrider.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
User avatar
shovel78
Posts: 279
Joined: 31 Jul 2010, 21:18

Re: C&C Rider, Arendal

Post by shovel78 »

Hm, må stikke innom der neste gang jeg er nedover.
Hyggelig å høre at det er trivelig å stikke innom en forhandler, bra at ikke alle er som klyse-Lazyboys-sossesjappe for de som kjøper ny Harley.

"Gammal Shovel?, eh ja,,,,,,morna...."
Når det gjelder %, er det vel 96% i kaffen jeg trives med.
Bikes don't leak oil, they mark their territory
User avatar
jes70
Posts: 72
Joined: 10 Mar 2010, 12:07

Re: C&C Rider, Arendal

Post by jes70 »

Vil bare presisere at dette ikker er en forhandler for nye HD'er, men er forhandler for Zodiac, Custom chrome og de andre kjente ettermarkeds deler. Selger litt kjøreutstyr, brukte sykler, deler og bestiller det du trenger.....og så selger han is. He, he. Uansett, så er det en trivelig plass å komme til.
Jeg er en 99%'er, og er stolt av det.
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”