Mike's Place

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Mike's Place

Post by Toro »

Ja en må vel "desverre" en eller annen gang krype til korset og bli en "facebooker" skal en ikke bil utestengt fra samfunet. Hvis ikke noe radikalt skjer i den verdenen så er vel det snart eneste måten å kommunisere med venner å kjente på, Atter en gang "desverre"
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
Erlend
Grunnlegger
Grunnlegger
Posts: 1747
Joined: 08 Mar 2010, 08:56

Re: Mike's Place

Post by Erlend »

Toro wrote:Ja en må vel "desverre" en eller annen gang krype til korset og bli en "facebooker" skal en ikke bil utestengt fra samfunet. Hvis ikke noe radikalt skjer i den verdenen så er vel det snart eneste måten å kommunisere med venner å kjente på, Atter en gang "desverre"
Jeg avslutta kontoen min der og var borte et år. Fikk ikke med meg noe av det kompisene mine gjorde det året. Fester, bryllup, barnefødsler… Måtte bare krype til korset og gjenopprette kontoen min igjen. Men man MÅ jo ikke være Facebook-kompis med alle naboer fra 70-tallet og enhver perifer slektning, da. ;)
Keep the rubber side down!
User avatar
Jan-Ivar
Posts: 1547
Joined: 21 Jun 2010, 21:33

Mike´s Palce

Post by Jan-Ivar »

trenger du deler eller hjelp til rep av sykkel er kanskej Mike´s Place på Lillehammer stedet.
et lite bakgårds verksted som ser ut til å kunne hjelpe med det meste. prisene på deler var det helelr ikke noe å si på.
1.5" belt driv til min gamle FX skulle han ha 2500 for med elelr uten kick. det er vel omtrent 1000-1500 kroner mindre en det andre sjapper i Norge skal ha.

en trivelug fyr helt klart. skal jeg handle deler her hjemme går nok turen til Mike´s Place neste gang også.
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
100%er
User avatar
Bent
Posts: 152
Joined: 17 Mar 2010, 21:27

Re: Mike's Place

Post by Bent »

Mange her i distriktet som handler hos Mike,og de er fornøyde
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Mike's Place

Post by kane »

Da er det på tide å oppdatere denne tråden igjen med nye erfaringer. Jeg fikk igjen motoren min på søndag. Den hadde vært ferdig en drøy uke men jeg fikk ikke hentet den før. Det forrige verkstedet hadde rotet vekk en haug med deler og gjort en heller diskutabel jobb med det de hadde satt sammen, men borringa var bra da. Deler til 70 modell jernsportstermotorer er ikke noe man finner overalt men Mike fikk tak i alt som var rotet vekk og hele herligheten kom på i underkant av 9000.- Normalt sett ville han tatt rundt 5000.- for en sånn jobb men flere ting måtte tas opp igjen og når det mangler alt av støtstenger og rør, innsug, toppbolter, sylinderbolter, noen bolter i blokka osv, baller det fort på seg med kroner.

Til saken: Hvis motoren er like bra inni som den ser ut på utsiden har jeg motor i mange år, jeg er knallfornøyd og med de deleprisene Mike opererer med er det nesten ikke vits i å handle over dammen selv (kjøpte et sprocket cover -71-76 til en kompis som han hadde bestilt i krom fra over there til kr. 657.- ink frakt. Mike`s pris i polert 300.-!)

Kommer nok enda en oppdatering når motoren er tilbake i ramma og startet opp, men sålangt er det 2 tomler opp for Mike Hermann :)
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”