Mike's Place

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
User avatar
Fatboy92
Posts: 187
Joined: 28 Mar 2011, 18:54

Mike's Place

Post by Fatboy92 »

Har handlet litt med en kar som heter Mike Hermann oppe på Lillehammer. Hans motto er: "Will beat any legitimate part price", og det har han bevist til gagns da jeg skulle ha dash panel. Det skulle forhandler ha 3000 for (jeg skulle få halv pris og betale 1500). Mike tok 700 pluss frakt.
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Mike's Place

Post by Assman »

Fatboy92 wrote:Har handlet litt med en kar som heter Mike Hermann oppe på Lillehammer. Hans motto er: "Will beat any legitimate part price", og det har han bevist til gagns da jeg skulle ha dash panel. Det skulle forhandler ha 3000 for (jeg skulle få halv pris og betale 1500). Mike tok 700 pluss frakt.
Jeg har også handlet en del av Mike og det er alltid nesten morsomt å betale.
Det er så utrolig billig sammenlignet med andre.

Men jeg har erfart at det er viktig å sende han delenummer på det du skal ha.
Ellers kan man få tilsendt noe man ikke helt hadde tenkt seg.
Mike's Place anbefales :D
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
kane
Posts: 309
Joined: 23 Mar 2010, 14:44

Re: Mike's Place

Post by kane »

Jeg håper dere har rett og sålangt ser det ut til å stemme for mitt vedkommende. Fikk motoren min fraktet til ham for en måneds tid siden for å få den fikset og satt sammen igjen (noe forrige meget "seriøse" motorverksted ikke klarte på 2 år) og den vil mest sannsynlig være ferdig i midten av juni. Ikek fordi det tok så lang tid men fordi han hadde en del å gjøre og min var nr. 5 i køen. Prisen jeg fikk på overhalingen var omtrent en tiendel av hva jeg har fått forespeilet på det dyreste og en femtedel av det billigste stedet så jeg klager ikke :)
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Mike's Place

Post by Coldman »

Fortell oss mer om denne karen/firmaet.
Jeg finner ingen ting på nettet... ikke telefon, nettside eller noe som helst.
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
User avatar
B.J
Posts: 120
Joined: 10 Mar 2010, 22:18

Re: Mike's Place

Post by B.J »

Facebook :-)
BJ
User avatar
Coldman
Posts: 1229
Joined: 08 Mar 2010, 13:05

Re: Mike's Place

Post by Coldman »

B.J wrote:Facebook :-)
Det blir i så fall eneste gang jeg ser behovet for å registrere meg på Facebook. Finnes det ikke informasjon andre steder, så klarer jeg meg nok fint uten - og står dermed over.

En digresjon vedr Facebook:
"Alle" spør meg "Hvorfor er du ikke på Facebook?". Jeg svarer med et spørsmål: "Hvorfor skulle jeg være på Facebook?". "Jo bl.a. fordi du får kontakt med folk og sånn.". Jamen, jeg har jo kontakt med folk. Ok - flere folk da. Men jeg greier ikke ha kontakt med flere enn det jeg allerede har. Dessuten kan det jo hende jeg kommer i kontakt med slekta mi - og det vil jeg aldeles ikke. Og så får du vite litt mer om hva som skjer og sånn. Sikkert, men jeg savner ikke noe noe mer informasjon. Snarere tvert imot. Osv. osv.

Neida - Facebook er nok fine greier og den dagen jeg føler behovet er jeg nok der jeg også. Men egentlig synes jeg allerede det er altfor mye greier å forholde seg til. Har jo mer enn nok med dette forumet. Og nå kom tiol og med posten med en sånn elektronisk postkasse hvor ditt og datt skulle havne. Jada, jada - enda et passord å huske på. Enda mer å sjekke (selv om det skulle komme varsel på e-post). Faktum er vel at jeg mest lyst til å hive PC'n utfor verandaen, mobiltelefonen utfor kaia, koder og passord i dass og sprenge vekkerklokka til helvete. Det hadde vært herlig det. Den dagen jeg tar på meg trefrakken kommer jeg nok til å undre meg litt... hvorfor gjorde jeg ikke det som jeg egentlig hadde mest lyst til å gjøre???? Tosk!!!
Coldman
2008 Dyna Street Bob FXDB
1956 Harley FL 621 Chopper
Hanlucky
Forumsponsor 2017
Forumsponsor 2017
Posts: 416
Joined: 10 Mar 2010, 17:31

Re: Mike's Place

Post by Hanlucky »

Coldman wrote:Fortell oss mer om denne karen/firmaet.
Jeg finner ingen ting på nettet... ikke telefon, nettside eller noe som helst.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=27211309" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Jeg er heller ikke på fjesboka..Vi lider nok av samme syndrom :lol:
Raskere enn sin egen.....
User avatar
Assman
Posts: 278
Joined: 10 Mar 2010, 09:09

Re: Mike's Place

Post by Assman »

Coldman wrote:Fortell oss mer om denne karen/firmaet.
Jeg finner ingen ting på nettet... ikke telefon, nettside eller noe som helst.
Ja, han har gruppe på Facebook.
Her er info om han derfra:
Information

Category:
Business - Employment & Work
Description:
HARLEY DAVIDSON REPAIR LILLEHAMMER NORWAY
NO JOB TO SMALL
WILL BEAT ANY LEGITIMATE PART PRICE
MOB: 96231476
TLF: 61269717



My part supplyer is

http://www.midwest-mc.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mid-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
here you can download the catalogue
and find the parts i can get.
Privacy Type:
Open: All content is public.

Det er egentlig bare å laste ned de to katalogene han skaffer varer fra og sende han en prisforespørsel med listen over deler du er interessert i, så får du epost tilbake med priser.
Livet er en dans på roser........barbeint
User avatar
Toro
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2010, 21:48

Re: Mike's Place

Post by Toro »

Coldman wrote:
B.J wrote:Facebook :-)
Det blir i så fall eneste gang jeg ser behovet for å registrere meg på Facebook. Finnes det ikke informasjon andre steder, så klarer jeg meg nok fint uten - og står dermed over.

En digresjon vedr Facebook:
"Alle" spør meg "Hvorfor er du ikke på Facebook?". Jeg svarer med et spørsmål: "Hvorfor skulle jeg være på Facebook?". "Jo bl.a. fordi du får kontakt med folk og sånn.". Jamen, jeg har jo kontakt med folk. Ok - flere folk da. Men jeg greier ikke ha kontakt med flere enn det jeg allerede har. Dessuten kan det jo hende jeg kommer i kontakt med slekta mi - og det vil jeg aldeles ikke. Og så får du vite litt mer om hva som skjer og sånn. Sikkert, men jeg savner ikke noe noe mer informasjon. Snarere tvert imot. Osv. osv.

Neida - Facebook er nok fine greier og den dagen jeg føler behovet er jeg nok der jeg også. Men egentlig synes jeg allerede det er altfor mye greier å forholde seg til. Har jo mer enn nok med dette forumet. Og nå kom tiol og med posten med en sånn elektronisk postkasse hvor ditt og datt skulle havne. Jada, jada - enda et passord å huske på. Enda mer å sjek
ke (selv om det skulle komme varsel på e-post). Faktum er vel at jeg mest lyst til å hive PC'n utfor verandaen, mobiltelefonen utfor kaia, koder og passord i dass og sprenge vekkerklokka til helvete. Det hadde vært herlig det. Den dagen jeg tar på meg trefrakken kommer jeg nok til å undre meg litt... hvorfor gjorde jeg ikke det som jeg egentlig hadde mest lyst til å gjøre???? Tosk!!!
Har samme synet på Facebook som deg Coldman :skaal:
01 Fat Boy stage 1 SEST
User avatar
B.J
Posts: 120
Joined: 10 Mar 2010, 22:18

Re: Mike's Place

Post by B.J »

Er ingen superbruker av fjæsboka jeg heller, men noe godt kommer jo med den også. Som f.eks. gruppen "Used HD parts, swap meet online" En gruppe der hvor alle kan legge ut brukte og nye deler, samt søke etter det man måtte trenge. Store muligheter for og finne rimelige deler :-)

Ps til Coldman. Du bestemmer selv hvem som får tilgang til din eventuelle profil, så om du ikke føler behovet for og holde kontakt med "enda" flere kjente eller ukjente, har du selv muligheten til og styre dette ;-)

BJ
BJ
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”