HD forhandler i New York området?

Hvem forhandler hva, hvem gir god service og hvem tror service er noe du dekker bordet med?
Post Reply
User avatar
bas2003
Posts: 42
Joined: 28 Sep 2012, 02:44

HD forhandler i New York området?

Post by bas2003 »

Var så heldig å få bo i USA i ett år, noen år tilbake, og hadde tenkt meg en tur tilbake snart. Med dagens pristilbud på flybilletter, så hadde jeg tenkt en tur over dammen. Ser på linken over at det finnes en HD forhandler i NY.
Men er det noen som har besøkt denne butikken eller andre tilsvarende i NY området, eller mot Philadelphia, som jeg bodde.
Er på jakt etter diverse deler, klær, utstyr, etc. Som feks Kuryakyn, Saddlemen, etc..., og som har en STOR butikk.

bas
User avatar
stein
Posts: 66
Joined: 10 Mar 2010, 17:26

Re: HD forhandler i New York området?

Post by stein »

Du kan jo prøve denne http://midtownharleys.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dersom du er ute etter origial klær etc. så har H-D en butikk på 686 Lexington av.(v/56th) som kun selger klær og stæsj...

8-) Stein
FLSTC 1550
User avatar
NUTS
Posts: 89
Joined: 22 Mar 2010, 22:48

Re: HD forhandler i New York området?

Post by NUTS »

Du har en på Long Island. Ganske liten med mest klær og stæsj..En på Manhatten som jeg ikke har vært på,en nedenfor Brooklyn,mot Coney Island.Den var stengt når jeg var der.Så ganske liten ut. Den vi brukte mest var den på New Jersey, Bergen County.Stor butikk med fine priser,billigere en New York.Hygelige folk, masse som skjer.Var der flere ganger og leide også sykkler der.Kan bestille varer som ligger og venter ,når du kommer. Handler du for en viss sum (husker ikke hvor mye) blir du VIP kunde med greie rabatter på alt. Du blir ekstra satt pris på hvis du har med en t skjorte,pin eller noe giveaways. Bus er den kuleste måten og komme seg dit på. God tur.
User avatar
bas2003
Posts: 42
Joined: 28 Sep 2012, 02:44

Re: HD forhandler i New York området?

Post by bas2003 »

Takk for fine svar. Blir nok den i New Jersey.

bas
Post Reply

Return to “Forhandlere og verksteder”